World Of Tigers
Mary Poppins Welkom
World Of Tigers
Mary Poppins Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mary Poppins

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Mary Poppins Empty
BerichtOnderwerp: Mary Poppins   Mary Poppins Icon_minipostedza dec 01, 2007 10:56 am

Er zijn van jullie vast wel mensen die deze film kennen Very Happy ik vind het wel een leuke film Very Happy

Kan zo gauw ff geen trailer vinden Razz dan maar dit liedje:

https://www.youtube.com/watch?v=i5IW9wK_HNg&feature=related Mary Poppins 600419

En ook nog een best zielig stukje over een van de spelers van de film. Dat jongetje Michael is al overleden op zn 21ste Sad dit stond er bij (in het engels, keb et ff vertaald)

Diverse rapporten gaven op dat zijn dood het resultaat van een geheimzinnig virus was, en misschien drug - of op alcohol betrekking hebbend was. Zijn broer verklaarde dat Matthew hepatitis in India in 1976 had aangegaan, en tegen de tijd dat hij terug naar Engeland voor behandeling kon worden vervoerd verscheidene later maanden, had de ziekte aan zijn alvleesklier uitgespreid, resulterend in zijn dood door pancreatitis. (alvleesklier).

Wel zielig Sad maar ja. nix aan te doen. En dat meisje Jane, die is nu 52, is gescheiden en heeft 2 kids Razz en ze is 1.68 Mary Poppins 948596 Razz dat stond er Mary Poppins 763445.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
saartje

saartje


Vrouw Aantal berichten : 112
Registration date : 29-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 Maanden
Partner: Ik ben nog jong, heb alle tijd.
Tijgersoort:

Mary Poppins Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary Poppins   Mary Poppins Icon_minipostedzo dec 02, 2007 12:37 am

ik vibndt het niet zo'n leuke film
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mary Poppins
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Off-Game :: Films-
Ga naar: