World Of Tigers
een plek om na te denken. Welkom
World Of Tigers
een plek om na te denken. Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een plek om na te denken.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Alwir

Alwir


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Woonplaats : kalmthout ergens naast mijn buren
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: word een tijger...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 9:47 pm

alwir liep langs de bossen en hoorde water. hij liep er op af en zag een reusachtige waterval van wel 20 meter hoog. hij keek naar boven en zag vogels die boven de waterval overstaken. hij zag een vogel door de waterval vliegen. inneens was hij verdwenen. alwir wist dat er misschien achter de waterval iets moest zijn. hij ging er voorzichtig achter en inderdaad er was een grote grot die naar boven leidde. alwir rook even. voorzichtig liep hij verder de grot in naar boven. eindelijk was hij aan het einde van de grot. hij stopte even om op adem te komen. het was een heel stuk bergop. uiteindelijk ging hij terug verder. aan het einde was er een groot gat waar hij door klom. hij keek rond en zag de blauwe hemel met de sterren aan de lucht. de wind blies zachtjes. het was het begin van de waterval. een soort van meer. er rond stonden allemaal bomen rond. niemand was hier ooit geraakt alleen hij. hij keek naar beneden en zag vanalles. de watervallen, de bossen, meren, rivieren en van die dingen. hij zag tijgers die speelde en sliepen. het was een prachtige plek. alleen hij kende de plek en niemand anders wist het. hij legde zich vermoeid neer en viel in een diepe slaap.

(niemand weet deze plek. je kunt alleen beneden de waterval wat doen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://horseworld.actieforum.com/
Alwir

Alwir


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Woonplaats : kalmthout ergens naast mijn buren
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: word een tijger...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 9:57 pm

(een mooie foto van de waterval. een plek om na te denken. 948596)

https://2img.net/h/i64.photobucket.com/albums/h193/wegrennen/Mexico/Misol-Ha_Waterval_0001.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://horseworld.actieforum.com/
Snowy

Snowy


Vrouw Aantal berichten : 29
Woonplaats : woont er iemand in kalmthout?
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: zou er graag één willen
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:07 pm

snowy kwam aangehuppeld. ze liep naar de waterval en dronk er van. ze keek rond. het was nacht maar ze had geen zin om te slapen. ze brulde een keer luid. en keek om zich heen. er vlogen een paar vogels weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alwir

Alwir


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Woonplaats : kalmthout ergens naast mijn buren
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: word een tijger...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:10 pm

alwir werd wakker door de brul en keek naar beneden. nu pas besefte hij dat de waterval veeeeeeeel hoger was dean twintig meter. minstens dertig. hij zag snowy beneden tussen de bosjes zitten. hij wist dat hij deze plek beter alleen voor hem kon houden. hij kroop door dat gat weer helemaal naar beneden. hij liep naar snowy toe. "hoi!" zei hij luid. zijn stem echode.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://horseworld.actieforum.com/
Snowy

Snowy


Vrouw Aantal berichten : 29
Woonplaats : woont er iemand in kalmthout?
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: zou er graag één willen
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:11 pm

"schrik!" riep ze luid. ze keek verbaasd naar alwir. "hoe kom jij hier zo snel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alwir

Alwir


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Woonplaats : kalmthout ergens naast mijn buren
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: word een tijger...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:13 pm

"geheim!" hij keek naar boven. en hoopte dat de plek geheim zou blijven. "wat doe jij hier zo laat?" hij zette zich naast haar neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://horseworld.actieforum.com/
Snowy

Snowy


Vrouw Aantal berichten : 29
Woonplaats : woont er iemand in kalmthout?
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: zou er graag één willen
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:14 pm

"vervelen" ze trok haar schouders op. "en jij?" ze keek naar alwir.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alwir

Alwir


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Woonplaats : kalmthout ergens naast mijn buren
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: word een tijger...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:15 pm

"ikkeuh... ook vervelen en ik had dorst." loog hij een beetje. "waar kom jij eigenlijk vandaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://horseworld.actieforum.com/
Snowy

Snowy


Vrouw Aantal berichten : 29
Woonplaats : woont er iemand in kalmthout?
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: zou er graag één willen
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:16 pm

snowy wou het hier liever niet over hebben. ze zuchte en zei. "mijn ouders, zussen en broertjes zijn overleden." ze zweeg. er viel een traan over haar wang. ze snoof even en vroeg: "en jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alwir

Alwir


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Woonplaats : kalmthout ergens naast mijn buren
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: word een tijger...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:20 pm

"ik weet het niet of ze nog leven ik heb ze ene lange tijd niet nmeer gezien. een heeel lange tijd niet meer." hij zuchte ook en vertelde verder. "mijn ouders hebben mijn broertjes en zusjes en natuurlijk ik verstoten. we trokken elks een kant op. in die tocht heb ik een van mijn zusjes dood gezien. ze lag op een soort van straat. er raasde grote ijzere dingen voorbij. ik gromde er naar. dan weet ik het niet meer. ik werd een deel opgevoed door de mens en toen niet veel later lieten ze me weer vrij zo trok ik verder en verder en vond ik deze plek. en ikd acht dat is wel een leuke plek dus nu woon ik hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://horseworld.actieforum.com/
Snowy

Snowy


Vrouw Aantal berichten : 29
Woonplaats : woont er iemand in kalmthout?
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: zou er graag één willen
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:25 pm

"hé ik werd vroeger ook verstoten maar ik ben dan niet een deel opgevoed door de mens." ze rook eens aan alwir. de geur. die kwam ergens bekend van. ze keek naar alwir. "misschien... zijn wij... broer en zus." ze sprong recht. ik had nooit geweten dat ik nog een broer in leven had!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alwir

Alwir


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Woonplaats : kalmthout ergens naast mijn buren
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: word een tijger...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:29 pm

alwir rook ook eens aan snowy en herkende de geur ook. hij sprong een meter in de lucht. "joepie ik heb nog een zus die in leven is." hij zette zich terug neer en zag aan de maan dat het al heel laat was. "ik ga maar eens." hij liep verder en verstopte zich in de struiken. hij wachte tot snowy weg ging. eindelijk ging hij door de grot terug naar boven. hij legde zich aan de rand neer en viel deze keer in een diepe slaap. hij droomde over dingen. over zijn ouders zijn zussen, broertjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://horseworld.actieforum.com/
Snowy

Snowy


Vrouw Aantal berichten : 29
Woonplaats : woont er iemand in kalmthout?
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: zou er graag één willen
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedzo sep 28, 2008 10:36 pm

snowy ging ook weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alwir

Alwir


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Woonplaats : kalmthout ergens naast mijn buren
Registration date : 28-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5 jaar
Partner: word een tijger...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_minipostedma sep 29, 2008 3:36 am

alwir werd wakker door een vervelende bij die rond zijn oren zat te zoemen. hij schudde zijn kop heen en weer. het gezoem hield op maar hij kon de slaap niet vatten. de zon kwam op en het gras was nog nat. alwir gaapte en rekte zich uit. hij kon het nog steeds niet geloven dat Snowy zijn zus was. hij stond recht en keek naar beneden. er was niet zo erg veel te doen. veel tijgers sliepen nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://horseworld.actieforum.com/
Fire

Fire


Vrouw Aantal berichten : 79
Registration date : 04-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 1,5 jaar
Partner: geen...
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_miniposteddi okt 14, 2008 7:32 am

Fire kwam aanlopen en keek naar snowy en alwir. "Hoi." zei ze en ging op hen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sita

Sita


Vrouw Aantal berichten : 342
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nederland XD
Registration date : 13-10-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_miniposteddi okt 14, 2008 7:44 am

Sita zat achter een paar struiken en keek een beetje bang naar de andere tijgers.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animewolves.onlinemmorpg.net
Gesponsorde inhoud





een plek om na te denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: een plek om na te denken.   een plek om na te denken. Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een plek om na te denken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» denken en denken
» Denken
» Eenzaam, maar op een mooie plek...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Westen (Indonesië) :: Git Git Watervallen-
Ga naar: