World Of Tigers
Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Welkom
World Of Tigers
Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Ollies & Yinthe's grot

Ga naar beneden 
+9
Yupya
Sangha
Cheetah
Siberia
Sita
Yoni
diesel
Ollie
Yinthe
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AuteurBericht
Ollie

Ollie

Man Aantal berichten : 476
Registration date : 12-01-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Yinthe!!
Tijgersoort: Witte Bengaalse Tijger

Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_minipostedvr jan 30, 2009 5:26 am

Ollie werd wakker van de lik van Yinthe en rekte zich uit. En keek toen richting Yinthe. "Waarom zit je daar?"vroeg hij aan Yinthe en gaf de welpjes een lik en liep toennaar haar toe en gaf haar ook een lik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe

Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_minipostedvr jan 30, 2009 5:33 am

Yinthe keek glimlachend naar Ollie terwijl ze hem nog een lik gaf.
"Gewoon... Ik geniet van het briesje dat buiten staat." zei ze. Ze sloot haar ogen en voelde hoe de wind zachtjes en vriendelijk door haar vacht speelde.
http://wolfstory.deviantart.com
Ollie

Ollie

Tijger Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_miniposteddo feb 05, 2009 9:40 am

"Oooh oke dan"zei Ollie en hij keek naar buiten en zag ineens dat alles wit was. "Heee kijk nou het heeft gesneeuwd"zei hij vrolijk en rende de grot uit en sprong met een duik de sneeuw in en rolde wat heen en weer en sprong er toen weer uit.
"BRrrr wat is die sneeuw koud zeg"zei hij en warmde zich op aan Yinthe
Ollie

Ollie

Tijger Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_miniposteddi jul 07, 2009 9:01 am

Ollie kwam met het kleine welpje de grot binnen en legde haar op een warm plekje neer en gaf haar allemaal likjes en hoopte dat ze het gauw warmer zou krijgen.

"Hoe heet je eigenlijk? Ik ben Ollie"zei Ollie
Luna

Luna

Vrouw Aantal berichten : 8
Registration date : 06-07-09

Tijger Profiel
Leeftijd: paar weekjes
Partner:
Tijgersoort:

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_miniposteddi jul 07, 2009 9:03 am

Luna piepte zacht.Ze had honger en ze had het koud maar gelkukig was er zo'n warme tond om haar droog te likken."waar mama zijn?"vroeg ze en ze liep naar de tijger zijn buik."waar tepels"v roeg ze .Ze wilde wel wat te drinken hebben.Dat kreeg ze van haar mama altijd.

Ze was aan het bedenken hoe haar mama haar noemde "Luuna"zij ze moelijk
Ollie

Ollie

Tijger Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_miniposteddi jul 07, 2009 9:06 am

"Lieve Luna, ik weet niet waar je mama is. En ik heb geen tepels, ik ben een mannetje. Ik hoop dat er snel iemand komt, misschien kan ik mn moeder voor je halen, heb je veel honger?"vroeg Ollie
Chitsa

Chitsa

Vrouw Aantal berichten : 28

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5jaar
Partner: -
Tijgersoort:

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_miniposteddi jul 07, 2009 10:05 am

Chitsa kwam de grot binnenlopen. 'Hallo. Ik zag dat je Luna meenam..' Begon ze. 'Ik had Luna gevonden en had me voorgenomen om voor haar te zorgen..' Ze ging wat dichterbij zitten. Toen ze zag dat Luna wou drinken legde ze haar bij haar tepel zodat ze kon drinken. 'Zoo meisje, drink maar..' Zei ze. Ze vroeg zich af of Luna zou willen drinken bij haar. en ze dacht na over hoe Ollie Luna gewoon had meegenomen zonder het te vragen, nouja nu niet dat het écht hààr pup was maar zij had zich wel voorgenomen om voor haar te zorgen! Ze was eigenlijk een beetje boos. Maar dat waaide snel over. Ze hoopte maar de Ollie haar haar eerste pup zou gunnen, en niet Luna voor zich te houden..
Luna

Luna

Tijger Profiel
Partner:
Tijgersoort:

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_miniposteddi jul 07, 2009 8:06 pm

Luna keek ron d en zag de tijger die ze eerst zag.
Toen zag ze e tepels van de tijger maar het niet haar mama's melk en als ze geen welpjes had kon ze ook geen melk geven.Dat wist ze nog wel.Ze keek zielig naar bijde en huiode weer."mama"huilde ze.Ze stond op en liep moeilijk rond en viel weer.Ze had honger en wilde mama

(pup=een wolven/honden kindje en een welp van een katachtige(de meeste))
Chitsa

Chitsa

Vrouw Aantal berichten : 28

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5jaar
Partner: -
Tijgersoort:

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_minipostedwo jul 08, 2009 4:44 am

Chitsa keek naar Luna. Even was ze vergeten dat ze geen melk kon geven. 'Ohjee!' Zei ze zachtjes. Ze wou Luna zo graag helpen! Zachtjes gaf ze Luna een lik en ze ging rondom haar liggen. 'Stil maar.'
Luna

Luna

Tijger Profiel
Partner:
Tijgersoort:

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_minipostedwo jul 15, 2009 6:52 am

luna kreeg een grote lik maar geen eten!.ze was kwaad en liep moelijk naar de uitgang en bij de rand keek ze kwaad en verdrietig naar buiten.Ze snikte wat.
"ik ga mama zoeken"zij ze eigewijs en ze liep naar buiten toe.
Maar het regende en ze werdt helemaal nat en ze liep nat naar binnen
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe

Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_minipostedma aug 03, 2009 1:37 am

Yinthe kwam aansnellen, omdat ze geen zin had om nat te worden. Helaas was ze dat al, maar ze verlangde naar de grot om daar te drogen naast Ollie.
Toen ze de grot in zicht kreeg, zag ze een kleine welp naar buiten lopen die ze niet kende. Ook al kende ze haar niet, de welp moest naar binnen, anders zou ze nog ziek worden.
"Kom maar kleintje, jij gaat mee naar binnen," zei Yinthe vriendelijk en vol liefde tegen het welpje. Rustig pakte ze het welpje bij haar nekvel, en droeg hij mee naar binnen. Daar zag ze Ollie en Chitsa. Ze groette Chitsa door even naar haar te knikken, waarna ze verder doorliep naar Ollie. Ze legde Luna rustig neer, waarna ze Ollie een lik gaf.
http://wolfstory.deviantart.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot   Ollies & Yinthe's grot - Pagina 19 Icon_miniposted

Ollies & Yinthe's grot
Terug naar boven 
Pagina 19 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Grot van Mowgli
» Sita's grot.
» Grot van Diego
» Shadows grot
» Grot van het kwaad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum