World Of Tigers
Jacht Mislukt.. Welkom
World Of Tigers
Jacht Mislukt.. Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jacht Mislukt..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nala

Nala


Vrouw Aantal berichten : 148
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 10 Maanden
Partner: Nope
Tijgersoort:

Jacht Mislukt.. Empty
BerichtOnderwerp: Jacht Mislukt..   Jacht Mislukt.. Icon_minipostedza feb 07, 2009 11:48 pm

Tuurde door de bosjes naar een stelletje herten te kijken die stonden te grazen.
Ze was nu 10 maanden uit genoeg om te jagen vond ze zelf.
Zachtjes sloop ze erop maar blijkbaar niet zacht genoeg daar de kudde weg rende.
Er achter aan rennen had geen zin maar toch deed ze een poging.
Na zo'n 500m rennen was ze uitgeput conditie was nou niet bepaalt haar sterkste punt.
Ze legde zich neer in de schaduw van een boom wachtend op een nieuwe prooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noa

Noa


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 29
Registration date : 27-01-09

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 maanden
Partner: I'm too young for real love.
Tijgersoort: Siberian white tiger

Jacht Mislukt.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacht Mislukt..   Jacht Mislukt.. Icon_minipostedwo feb 11, 2009 7:09 am

Mijn kleine gedaante bewoog zich stilletjes voort. Bij alles wat ik zag, hoorde, of rook dacht ik aan hun, mijn ouders die mij alleen hadden achtergelaten. Niets was erger dan je eigen ouders die niet van je hielden die je niet wilde. Toen ik daarna dacht ging het gat in mijn borst weer open, het brandde hefiger dan anders. Ik sloeg krampachtig mijn poten om mijn borst en rolde me op in een klein bolletje, in de hoop dat ik er zo voor kon zorgen dat ik niet in stukken uiteen zou vallen. De stukken die mijn ouders achter hadden gelaten. Mijn meerkleurige ogen knepen dicht van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jacht Mislukt..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op jacht.
» Jacht
» Jacht..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Westen (Indonesië) :: Swarna Dwipa Regenwoud-
Ga naar: