World Of Tigers
Zoekt Sushii Welkom
World Of Tigers
Zoekt Sushii Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zoekt Sushii

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mushii

Mushii


Vrouw Aantal berichten : 36
Leeftijd : 36
Registration date : 12-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Partner:
Tijgersoort:

Zoekt Sushii Empty
BerichtOnderwerp: Zoekt Sushii   Zoekt Sushii Icon_minipostedza mei 30, 2009 3:46 am

Mushii was het grasland ingerend van Oost China, en ze ontdekte dan dat ze verdwaald was. En dat haar zus genaamd 'Sushii' verdwenen was. Nu was ze op zoek naar haar zus genaamd 'Sushii'. "Sushii!" riep ze.


Laatst aangepast door Mushii op ma feb 15, 2010 10:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chitsa

Chitsa


Vrouw Aantal berichten : 28
Registration date : 06-07-09

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Zoekt Sushii Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoekt Sushii   Zoekt Sushii Icon_minipostedma jul 06, 2009 5:57 am

Chitsa kwam aangerend. 'Hee, kleine welp wat doe je hier alleen?' Vroeg ze vriedelijk aan de welp. Ze ging naast haar zitten en bekeek haar. 'Wat doe je?' Vroeg ze vriendelijk en gaf haar een lik. Ze likte daarna ook haar eigen poot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Vrouw Aantal berichten : 36
Leeftijd : 36
Registration date : 12-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Partner:
Tijgersoort:

Zoekt Sushii Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoekt Sushii   Zoekt Sushii Icon_minipostedwo jul 15, 2009 12:34 am

Mushii keek in de richting van een andere tijger. "Ik ben op zoek naar mijn zus Sushii" beantwoordde ze op haar vraag. Net rende haar zus genaamd 'Sushii' nog achter haar aan, nu is ze hier ergens verdwaald net zoals Mushii. "Wil jij mij helpen om haar te zoeken samen met mij?" vroeg ze in haar richting, en wachtte haar antwoord af.


Laatst aangepast door Mushii op ma feb 15, 2010 11:18 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chitsa

Chitsa


Vrouw Aantal berichten : 28
Registration date : 06-07-09

Tijger Profiel
Leeftijd: 1.5jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Zoekt Sushii Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoekt Sushii   Zoekt Sushii Icon_minipostedwo jul 15, 2009 12:57 am

'Ja hoor ik help je wel!' Ze lachte. 'Waar zijn je ouders?' Ze gaf het welpje een lik. 'Hoe ziet je zusje eruit?' Chitsa ging zitten en bekeek de welp. Zou haar zusje op haar lijken? Het welpje moest haar wel goed helpen; zij wist niet wie Susii was, dus ze zou haar ook niet kunnen zoeken. Ze stond recht en keek of ze ergens nog een welpje zag. Niets! Chitsa zuchtte. 'Waar zag je haar het laatst?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Vrouw Aantal berichten : 36
Leeftijd : 36
Registration date : 12-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 5 maanden
Partner:
Tijgersoort:

Zoekt Sushii Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoekt Sushii   Zoekt Sushii Icon_minipostedwo feb 17, 2010 10:06 am

Mushii keek in de richting van Chitsa. "Bedankt, ik ben trouwens Mushii" zei ze in Chitsa's richting. "Sushii en ik hebben geen ouders op WoT" beantwoordde ze op Chitsa's haar vraag over Mushii's ouders, maar tenslotte ook de ouders van Sushii. "Het is al eventjes geleden" beantwoordde ze op Chitsa's volgende vraag. "Maar, wie ben jij?" vroeg ze in Chitsa's richting, en wachtte af op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zoekt Sushii Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoekt Sushii   Zoekt Sushii Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zoekt Sushii
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [AANGEBODEN] Account Sushii

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Oosten (China) :: Cao Vallei-
Ga naar: