World Of Tigers
pirates of the caribbean 1.2.3. Welkom
World Of Tigers
pirates of the caribbean 1.2.3. Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 pirates of the caribbean 1.2.3.

Ga naar beneden 
+2
Farsan
Sangha
6 plaatsers
AuteurBericht
sarabie
Gast




pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_miniposteddi nov 27, 2007 7:48 am

ZO GEWELDIG IK BEN VERLIEFD OP DEZE FILM paar plaatjes


wel gaaf :

pirates of the caribbean 1.2.3. 140706py8

egt lol :

pirates of the caribbean 1.2.3. Pirates21hg2

william turner (orlando bloom)
pirates of the caribbean 1.2.3. Pirates33tl9

elizabeth swan (keira knichtley)

pirates of the caribbean 1.2.3. Pirates24lq1
nog een van haar
pirates of the caribbean 1.2.3. 52347438bv0
jackie sparrow (jhonny depp)
[URL=http://imageshack.us]pirates of the caribbean 1.2.3. Pirates20of20the20caribyw9[/

gaat over:
deel 1
De film gaat over kapitein Jack Sparrow (Johnny Depp) die probeert de vloek van The Black Pearl te breken. De kapitein is Kapitein Barbossa (Geoffrey Rush), die Elizabeth Swann (Keira Knightley) ontvoert om met haar bloed de vloek te verbreken. Hij weet echter niet dat niet haar bloed, maar dat van Will Turner (Orlando Bloom) nodig is om de vloek te kunnen stoppen. Will en Jack vormen samen een team om Elizabeth te bevrijden.
deel 2
Jack Sparrow (Johnny Depp) ontdekt dat hij nog in het krijt staat bij de legendarische Davy Jones, kapitein van het spookachtige schip de Flying Dutchman. Terwijl de tijd doortikt, moet Jack een manier zien te vinden om Davy Jones tevreden te stellen en zo aan de vloek te ontkomen. Hierbij heeft hij de hulp nodig van zijn vrienden, Will Turner (Orlando Bloom) en Elizabeth Swann (Keira Knightley) die volop bezig zijn met hun trouwplannen. Zij zijn gedwongen om mee te gaan op een van Jack's vele avonturen.
deel 3
Het verhaal van deze derde film gaat verder waar deel twee abrupt was afgelopen. Kapitein Jack Sparrow is verzwolgen door de Kraken, een gigantisch zeemonster, en Cutler Beckett, een hoge ome binnen de Oost-Indische Compagnie, heeft het schip "De Vliegende Hollander" en haar monsterlijke bemanning in zijn macht, waarmee hij alle piraten ter wereld probeert uit te roeien.

beetje veel maar si zo'n leuke film xD pirates of the caribbean 1.2.3. 600419 pirates of the caribbean 1.2.3. 600419
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_miniposteddi nov 27, 2007 8:01 am

Zijn idd wel leuke films Very Happy ik heb deel 1 en 2 gezien Razz 3 nog niet Razz die moet ik nog steeds een keertje kijken samen met mn vriend Razz Deel 1 en 2 hebben we ook samen gezien
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
sarabie
Gast




pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_miniposteddi nov 27, 2007 8:03 am

deel 3 is mijn lievelings



I LOVE IT SO VERRY MUTCH
Terug naar boven Ga naar beneden
Farsan

Farsan


Man Aantal berichten : 352
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op de maan ofzo
Registration date : 25-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3.5 jaar
Partner: Anchal
Tijgersoort:

pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_minipostedwo nov 28, 2007 6:04 am

3 is zo grappig! alleen dat stuk in dat dodenrijk vind ik nergens op slaan... en 1+2 heb ik op dvd, zoooo grappig Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
sarabie
Gast




pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_minipostedwo nov 28, 2007 6:46 am

3 heb ik ook op dvd ik heb ze allemaal in het dode rijk

egt jack zo
mijn pinda egt zo lol


ik kijk hem altijd in engels is ie veel leuker
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumal
Gast




pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_minipostedwo nov 28, 2007 7:14 am

JAAA MET DIE PINDA

PANG!! MY PEANUT!! Twisted Evil pirates of the caribbean 1.2.3. 948596


I LOVE PIRATES OF THE CARIBBEAN !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soeleil

Soeleil


Man Aantal berichten : 470
Leeftijd : 28
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: kumal
Tijgersoort:

pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_minipostedwo nov 28, 2007 7:15 am

een steen?
lik! ja echt een steen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
sarabie
Gast




pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_minipostedwo nov 28, 2007 7:37 am

ja egt zo tegen die steen


achtervolgt worden door stenen dat is nieuw daarvoor zij hij egt zo tegen die steen ksssttt egt zo lol Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyara

Kyara


Vrouw Aantal berichten : 48
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 jaar oud.
Partner: Nope...
Tijgersoort: Bengaalse tijger

pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_miniposteddi jan 26, 2010 6:05 am

Ik ben echt super fan van de Pirates of the Caribbean! Ik houd zowiezo al van piraten films waar wat actie enzo in zit, en in deze films zit ook nog zoveel humor! Echt geweldig Very Happy
Ik heb ze zelf allemaal gezien en ik heb gehoord dat er in het laatste deel (zijn ze nu aan het maken) dat Orlando Bloom en Keira Knightley niet mee willen doen! Dat vind ik echt super jammer, gelukkig wil Johnny Depp wel meedoen :').
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 23-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_miniposteddi jan 26, 2010 7:24 am

Johnny Depp is GEWELDIG xD Ik lach me dood om zijn spastische bewegingen. Very Happy
Maar in deel 3 heb ik echt de neiging om Elizabeth te doden. Ze is daar echt een bitch T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Alec

Alec


Man Aantal berichten : 9
Leeftijd : 27
Registration date : 02-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ik ben de ware nog niet tegen gekomen.
Tijgersoort: Bengaalse Tijger.

pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_miniposteddi feb 09, 2010 3:24 am

Helemaal geweldig de films. Ik lig altijd in de kreukels om Jack Sparrow. Vooral deel 1.
Vraagt ie zo aan Will: Wil je voor je liefje dood gaan? Zegt hij ja. En zegt Jack: Dan zit je hier wel goed.
OMG, en het is nogwel van Disney. Zou je wel ff iets minder grofs verwachten Tiger
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pirates of the caribbean 1.2.3. Empty
BerichtOnderwerp: Re: pirates of the caribbean 1.2.3.   pirates of the caribbean 1.2.3. Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pirates of the caribbean 1.2.3.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Off-Game :: Films-
Ga naar: