World Of Tigers
Julie's tablet creaties Welkom
World Of Tigers
Julie's tablet creaties Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Julie's tablet creaties

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Julie's tablet creaties Empty
BerichtOnderwerp: Julie's tablet creaties   Julie's tablet creaties Icon_miniposteddi jan 19, 2010 8:53 pm

Sinds december 2009 heb ik 'n tablet. Voor de mensen die het willen weten: 't is 'n Trust (klikkie voor meer informatie).
Ik vind 't hartstikke leuk om met m'n tablet te tekenen, en dan vooral wolven, omdat dat 't enige is wat ik kán tekenen. Razz
Ik zal hier af en toe wat dingetjes plaatsen. ^^ Veel plezier met kijken, en reacties zijn altijd welkom. (:

Let op:
De tekeningen staan niet in de juiste volgorde! Ik weet namelijk alleen nog dat de tekening direct hieronder m'n eerste tekening is, voor de rest weet ik het niet meer...

Blackblood Alliance

Mijn allereerste creatie met m'n tablet. Dit is Sandstorm, 'n personage uit de strip Blackblood Alliance. Ik heb veel contact met de persoon die dit personage heeft verzonnen. (:
Spoiler:

Dit is dezelfde wolf, Sandstorm, alleen dan alleen het oog.
Spoiler:

Dit is tot nu toe het laatste plaatje van Sandstorm. Deze vind ik het mooiste, omdat ik hier schaduw aan heb toegevoegd. (:
Spoiler:

Random wolven

Een gapende wolf.
Spoiler:

Een gekke wolf xD
Spoiler:

Een wolven oog
Spoiler:

Pokémon wolven

I herd u liek mudkips? =D
Spoiler:

Vulpix
Spoiler:

Rythm of the Pack
Ik was begonnen aan 'n strip, maar ben nooit verder gegaan omdat 't niet klopte. Wink De wolven waren in 'n stripachtige stijl getekend, maar de andere dieren in 'n realistische stijl. En dat kon ik niet combineren. Ik ben nu bezig met 'n andere strip, maar daar staat nog niets van op de computer.

Aankondiging
Spoiler:

Cover (Noorderlicht is goed gelukt =D)
Spoiler:

Voor DeviantART vrienden
Ik heb voor Kerst en Oud & Nieuw kerstkaarten voor m'n beste DeviantART vrienden gemaakt. (:

Voor SophieReicher (wolf = Sandstorm)
Spoiler:

Voor Charlikesmudkips (Charlotte, hier Artemis) (wolf = mudkip wolf)
Spoiler:

Voor DarkGrungeWolf (Julia, is op WolfStory o.a. Aysé) (wolf = Laci)
Spoiler:

Voor Lifelessfreak (wolf = Kiba)
Spoiler:

Voor KiraWolfGirl (Denise, is op WolfStory Cailla) (wolf = Cailla)
Spoiler:
(Dit is trouwens het oude design van Cailla.)

Falling Species
Op DeviantART is dit een groep, waarvan ik lid ben. Het gaat over dieren die met uitsterven bedreigd zijn. Je kan hier kunst voor maken, dan proberen de eigenaren van de groep dat kunst te verkopen, en het geld gaat naar doelen om die dieren te steunen (ik vraag me af of dat wel werkt, maar ja xP).

Rode wolf (canis rufus)
Spoiler:

Ethiopische (of Abessijnse) wolf (canis simensis)
Spoiler:

A WolfStory - Rammstein
Dit is de nieuwe strip waar ik het net over had. Ik ben hem op papier aan het tekenen, en heb nog niets op de computer staan, maar ik heb wel alvast wat plaatjes gemaakt, voor de lol. =)

Links Mojave, rechtsboven Baltazar en de zwarte wolf is Rammstein.
Spoiler:

Rammstein huilend naar de maan.
Spoiler:

DeviantART

Dit is mijn ID op DeviantART.
Spoiler:

Summery of ART (2009)
Spoiler:

Handschrift meme xD
Spoiler:

Google meme =')
Spoiler:

WeuUkoo Wolven
Verzonnen door iemand op DeviantART waar ik fan van ben. xD

Kalimba
Spoiler:

Random

Stapper xD
Spoiler:


Deze tekeningen zijn allemaal door mij gemaakt. Gelieve ze niet te gebruiken. Bedankt.
Personages die niet door mij zijn verzonnen, zijn copyright aan hun eigenaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Julie's tablet creaties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julie's tablet creaties   Julie's tablet creaties Icon_miniposteddi jan 19, 2010 11:48 pm

mooie tekeningen Wink

Leuk zo'n teken tablet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Mai

Mai


Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 23-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Julie's tablet creaties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julie's tablet creaties   Julie's tablet creaties Icon_minipostedza jan 23, 2010 8:11 am

Ik zou toch iets anders installeren dan photofiltre. Omdat je nu zo'n waterdruppeltje gebruikt, vervaag je ook de zwarte lijnen. Door bijvoorbeeld GIMP te downloaden (wat ik zelf heb), kan je met verschillende lagen werken. Dan kan je inkleuren en vervagen, zonder dat de zwarte lijnen ook vervagen.
GIMP is volledig gratis en legaal.
Verder zijn ze wel mooi. Smile Alleen de snuiten zijn af en toe een beetje raar. En die vage wolfjes zijn echt fantastisch xD


Laatst aangepast door Mai op za jan 23, 2010 9:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Julie's tablet creaties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julie's tablet creaties   Julie's tablet creaties Icon_minipostedza jan 23, 2010 8:30 am

Ja, dat weet ik. xD Ik heb (voordat ik mijn tablet had) wel 'ns gewerkt met Paint, maar al heel erg snel kwam ik erachter dat dat het meest slechte tekenprogramma ooit is. x] PhotoFiltre heb ik daarna gebruikt. Ik wil heel graag PhotoShop, maar 't probleem is dat dat allemaal erg duur is... En er zijn ontzettend veel keuzes uit programma's van Adobe (PhotoShop etc.), dus weet ik niet precies wat ik moet nemen...
Verder heb ik GIMP op een andere computer staan, alleen heb ik mijn tablet daar niet. Ik wil het heel graag op deze computer downloaden, maar mijn vader gaat daar altijd om zeiken. Maar ik zal 't alsnog 'ns doen. x]

Dank je wel. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





Julie's tablet creaties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Julie's tablet creaties   Julie's tablet creaties Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Julie's tablet creaties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Off-Game :: Creatief-
Ga naar: