World Of Tigers
Gebeurtenis Welkom
World Of Tigers
Gebeurtenis Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gebeurtenis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mai

Mai


Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 23-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Gebeurtenis   Gebeurtenis Icon_minipostedzo jan 24, 2010 8:55 am

Waar ik een beetje tegen aanloop, is dat ik géén idee heb waar ik over moet posten. Nou ligt dat voor een deel aan mijn inspiratieloze brein, maar misschien is het handig om de mensen die hier ook last van hebben, een beetje op weg te helpen. Een gebeurtenis (die niet groot, gevaarlijk, mysterieus en spannend te zijn) lijkt mij ideaal. Eventueel komt er een groep toeristen of onderzoekers in ons gebied om wat meer over tijgers te leren. Misschien kan er een topic geopend worden waar een lijk van een mens wordt gevonden, een storm op komst, iemand krijgt ongewenst een welp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebeurtenis   Gebeurtenis Icon_minipostedzo jan 24, 2010 8:14 pm

Er zijn al een aantal kleinere verhaallijntjes, waar je al rekening mee kunt houden in je posts. Deze kun je vinden door op het plaatje van het seizoen te klikken, op de Index.
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik was nog van plan in het vakje waar je het plaatje van het seizoen, 'Noorden', 'Oosten', 'Zuiden' en 'Westen' ziet, een nieuw plaatje (met link) te maken, waardoor je naar een 'centraal verhaallijn' komt. Dit kunnen dingen zijn zoals een storm (ligt aan de temperaturen en bijzonderheden). Bij een storm kunnen in alle gebieden dingen veranderen. In het Noorden kan het bijvoorbeeld kouder worden, in het Oosten kan de Cao Vallei overstromen, in het Zuiden kan de Narmada rivier overstromen en het water in het Sunderbans stijgen, en in het Westen kan er nog iets gebeuren met de Git Git watervallen.
Dit was maar een voorbeeld, maar ik hoop dat je zoiets bedoelde. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Mai

Mai


Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 23-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebeurtenis   Gebeurtenis Icon_minipostedma jan 25, 2010 4:02 am

Jaa, zoiets bedoel ik wel. Alleen dan net iets groter. Zoals ik als voorbeelden gaf: een groep toeristen, eventueel een groep tijgers die ongewenst het gebied indringen. Alle tijgers zullen samen moeten werken om ze weg te krijgen. Dan hoeven daar geen 'slechte tijgers' voor te komen, maar gewoon een groep vijandige tijgers. Niks slecht, gewoon natuurlijk. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebeurtenis   Gebeurtenis Icon_minipostedma jan 25, 2010 4:37 am

Oké, dan bedoelen wij ongeveer 'tzelfde. Razz Ik zit nu niet achter 'n goede computer daarvoor, maar ik zal morgen 'ns kijken wat ik daaraan kan doen. Wink (Het zal dan in ieder geval in datzelfde hokje komen als waar het seizoen en de gebieden staan.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Mai

Mai


Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 23-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebeurtenis   Gebeurtenis Icon_miniposteddi feb 02, 2010 9:00 am

Woops. Ik moet dit nog steeds doen. Ik had je beloofd dat ik nog iets zou bedenken en dat ik vast wel iets wist als ik erover gedroomd had. Is nog níet gebeurd.
Ik zal morgen even kijken of ik nog wat kan bedenken. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebeurtenis   Gebeurtenis Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gebeurtenis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: