World Of Tigers
Kittens Tijger! 26-01-10 Welkom
World Of Tigers
Kittens Tijger! 26-01-10 Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kittens Tijger! 26-01-10

Ga naar beneden 
+2
Yinthe
Sangha
6 plaatsers
AuteurBericht
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddi jan 26, 2010 5:39 am

Mijn lieve grote vriendin Tijger heeft 3 kittentjes op de wereld gezet!
Vannacht is het begonnen, ze kwam bij me in bed liggen en ze was heel aanhalig en bleef een hele tijd bij me liggen, ben toen half in slaap gevallen, met Tijger nog naast me, ineens werd ik wakker en voelde ik iets nats op mijn deken, en was meteen wakker!!

Rond kwart voor 2 ongeveer denk ik (keb wel foto's met exacte tijd) kwam het eerste kittentje, ze ging eerst de nageboorte opeten, en daarna waste ze het kittentje uitgebreid waardoor deze ging ademen. Het duurde een hele tijd, maar ruim 2 uur later kwam nummer 2, deze had het vliesje nog om, dus dat heb ik er af gehaald, aangezien Tijger niet meteen het kittentje ging likken, en heb hem een beetje heel voorzichtig met een handdoek gezorgd dat ie ging ademen, volgens mij zijn dat 2 katertjes, maar ben er niet zeker van.
Het bleef een hele tijd heel stil, maar wel was ze een klein beetje boos als ik mn hand op dr buikje legde, dus ik d8 er moet er nog wel 1tje inzitten, maar die kwam maar niet, ben toen wel wat later nog even naar mn werk gegaan (Cheetah in de badkamer gezet voor de zekerheid, wil ze samen laten wennen als ik er ben) iets voor 11 uur is er nog iemand even gaan kijken of het goed ging, alles ging prima, maar leek erop dat er wel nog iets kwam.... maar zei ze niet, om mij niet ongerust te maken... en toen ik net thuis kwam rond 1 uur was er toch nog een nummertje 3 geboren! Echt heel lief en schattig.

Kittens Tijger! 26-01-10 Esvss6


Laatst aangepast door Sangha op di jan 26, 2010 8:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddi jan 26, 2010 5:43 am

Wat leuk! Je zal zeker wel 'n onrustige nacht gehad hebben? x] Echt super lief. Je denkt dat die eerste twee katertjes zijn; heb je al 'n idee over nummer 3?
Had je btw al mensen voor ze gevonden die ze wilden? Ben je ook nog van plan er ééntje of meer te houden, of heb je daar 't geld/de tijd niet voor...? Blijf foto's maken, want ik wil ze wel echt zien groeien. (:
Is dit btw 't eerste nestje wat je thuis hebt gehad...?

(Sorry voor alle vragen, maar ben echt ontzettend nieuwsgierig. xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Kyara

Kyara


Vrouw Aantal berichten : 48
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 jaar oud.
Partner: Nope...
Tijgersoort: Bengaalse tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddi jan 26, 2010 6:12 am

Wat schattig die kittens! Ze zien er echt super lief uit. Zoals Yinthe hierboven al vroeg: ''Ga je ze houden?''. Je was zeker klaar wakker toen de kittens geboren werden Kittens Tijger! 26-01-10 177897.
Ga je foto's op deze site zetten? Ik wil zeker ook hun eerste stapjes zien xD.
Voorderest veel plezier en geluk jou en de kittens en hun moeder toegewenst!

Met een vriendelijke poot, Kyara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noa

Noa


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 29
Registration date : 27-01-09

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 maanden
Partner: I'm too young for real love.
Tijgersoort: Siberian white tiger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddi jan 26, 2010 6:27 am

Hey Alice van ws hier.
Ik had dus interesse in een katje. Hoop dat het mag van mijn moeder want mijn vader heb ik al overtuigd. Nog even doorzetten en dan mag het misschien.
Zit er een poesje bij? Want dat zou het handig zijn aangezien we al een kater hebben.
Ik zie nog wel of het mag.
En als het zo is zal ik zeker een dagboek hier of op ws bijhouden over hoe het met het katje gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 23-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddi jan 26, 2010 7:32 am

WAT EEN POEPIES! Echt zoooo schattig! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddi jan 26, 2010 8:32 am

Jaaaa echt zooo lief. zoooooooo schattig Very Happy

de jongste, de zwarte dus is het zwaarst Razz wel grappig.

Ja het zwart-witje is een poesje. Maar er zijn meer mensen waar ik nog wat van gehoord heb die er 1tje willen misschien, dus we wachten ff af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Asali

Asali


Vrouw Aantal berichten : 17
Registration date : 26-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 5 Maanden
Partner: Nee
Tijgersoort: Bengaalse tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddi jan 26, 2010 8:37 am

Ga jij ze namen geven, of laat je de personen die ze nemen namen geven...?
Ze zien er echt super schattig uit. ^^ Is die zwart-witte als enige 'n poesje, of weet je dat nog niet helemaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jemoeder.nl/
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddi jan 26, 2010 8:41 am

Ik weet het bijna zeker Wink

Ik ga ze zelf wel namen geven, maar de mensen die ze krijgen mogen natuurlijk een andere naam verzinnen als ze willen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddo jan 28, 2010 5:35 am

Ik heb de kleintjes namen gegeven zelf Razz vond ik wel leuk Very Happy
Santos, Ollie en Miracle, de zwart-witte is Miracle. En die andere 2 zijn dus Santos en Ollie, kan ze wel uit elkaar halen, maar op de foto is het niet goed te zien. Ik denk dat de bovenste Santos is en die onderop is Ollie (waar je alleen het koppie van ziet)
Ollie heeft iets meer streep op zijn rug net als papa Very Happy echt bijna precies hetzelfde!
Echt zooo lief, Santos heeft dat ook maar iets minder duidelijk.

Kittens Tijger! 26-01-10 2yy5p1j
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddo jan 28, 2010 5:38 am

Ze zien er echt zó lief uit, Anna. Very Happy Goed dat je foto's neemt. ^^ Ik hoop snel nieuwe foto's te zien... Razz

Hoeveel mensen heb je al voor je kittens gevonden...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddo jan 28, 2010 5:40 am

Ik denk dat ik ze alle 3 wel kwijt ben Wink maar weet het niet zeker Smile Zou er sssssssuuuuuuuuuuuuuppppper graag zelf 1 willen houden Razz maar denk niet dat het kan Crying or Very sad (Ollie)

Ik zal heel gauw weer nieuwe foto's plaatsen, maar ja nu is het natuurlijk nog wat stil rond die kittens, ze doen nog niet veel Razz dus een beetje veel zelfde foto's enzo... maar zodra de oogjes open gaan en ze gaan spelen ga ik heeeeeeeeeeeel veel foto's maken en ze laten zien hier natuurlijk Very Happy:D:D!! En ik zal ook wel filmpjes maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddo jan 28, 2010 6:06 am

Ik snap heel goed dat je één kitten, die je zelf hebt zien opgroeien, wilt houden. Maar ik snap ook dat dat lastig gaat worden. Je moet er natuurlijk ook aan denken dat je niet altijd even veel tijd (en geld Sad) hebt. Dat gaat wel lastig worden, denk ik...

Wel leuk dat je uiteindelijk zovel geďnteresseerden hebt weten te vinden. Smile Ik zou er ook wel eentje willen, alleen vind mijn vader één gestoorde kat (meer dan) genoeg. xD

Ja, als ze wat actiever worden, is 't leuker foto's/filmpjes te maken. Dan zie je die beestjes ook echt groeien. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Noa

Noa


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 29
Registration date : 27-01-09

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 maanden
Partner: I'm too young for real love.
Tijgersoort: Siberian white tiger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddo jan 28, 2010 6:54 am

Oo wat zijn ze schattig! Echt helemaal verliefd op die kittens. Dat gebeurd nou altijd. K wou echt dat ik ze kon aaien net als vroeger bij die vriend van mij.
Ik hoop dat alles goed gaat met de katjes en ook zo blijft. En ik wil zeker meer foto's van ze zien als hun oogjes open zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposteddo jan 28, 2010 10:44 am

Jaaa ze zijn zooo snoepig! zooo lief! Ze hebben nu allemaal een huisje, maar weet nog niet welke waarheen gaat Wink

Tevreden mama met haar kittens Very Happy

Kittens Tijger! 26-01-10 Swfxau

De hele poezenfamilie bij elkaar!!!! Very Happy echt zoooo lief Cheetah ging er ineens bij zitten en Tijger vond het gewoon goed! Best wonderlijk vind ik zelf, ze vertrouwd Cheetah dus goed! Heb er natuurlijk een foto van gemaakt Very Happy Krijgt Tijger ook eindelijk weer es een lik beurt Razz ze geniet ervan zoals je kan zien op de foto Razz

Kittens Tijger! 26-01-10 2qjevzt

Kitten meest rechts op deze foto is Ollie, daarnaast de dame Miracle en daarnaast Santos Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Mai

Mai


Vrouw Aantal berichten : 36
Registration date : 23-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_minipostedvr jan 29, 2010 4:26 am

SUUUPERSCHATTIG Very Happy
Ik vind de namen mooi, behalve Miracle als ik eerlijk ben. Razz
Kan je binnenkort ook foto's maken van de kittens apart? =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_minipostedvr jan 29, 2010 4:36 am

AWWWWW, WAT LIEF!!!!! Very Happy Op beide foto's lijkt 't btw alsof Tijger op Ollies kop is gaan liggen. xD
En die onderste foto is zóó schattig... Zo lief dat Cheetah Tijger aan 't likken is... (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Noa

Noa


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 29
Registration date : 27-01-09

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 maanden
Partner: I'm too young for real love.
Tijgersoort: Siberian white tiger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_minipostedvr jan 29, 2010 6:02 am

Super schattig! Very Happy
Ziet er echt leuk uit zo'n gezinnetje bij elkaar.
Jammer dat ze allemaal al een huisje hebben, maar ik zal niet opgeven bij mijn ouders te zeuren om een katje. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_minipostedvr jan 29, 2010 6:15 am

Noa schreef:
Jammer dat ze allemaal al een huisje hebben, maar ik zal niet opgeven bij mijn ouders te zeuren om een katje. xD

Hmmm, misschien heeft Sangha, na dit nestje, wel weer zin in nieuwe kittens...?
Zal me niets verbazen, als ze nu genoeg mensen heeft kunnen vinden voor de kittens. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_minipostedvr jan 29, 2010 7:54 am

Zou het wel heel erg leuk vinden nog een nestje Razz maar is maar beter van niet Wink
Enne het kan ook niet meer Cheetah is al geholpen Wink en voor een poes is 2 nestjes niet heel erg goed... 1 nestje kan wel, maar meer is niet echt geweldig goed voor de poes het is natuurlijk erg zwaar zo'n volle buik met kittens Wink

Maar wie weet over een hele poos weer Razz als we allemaal groot zijn, Kittens Tijger! 26-01-10 763445 en ik nieuwe katjes heb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_minipostedvr feb 05, 2010 9:46 am

Nieuwe foto's van de kittens Very Happy

Tevreden papa bij zijn kroost Razz

Kittens Tijger! 26-01-10 Sgtiee

Zwart-witte Miracle is echt een dikzakje Razz Kittens Tijger! 26-01-10 763445, en heeft de oogjes ongeveer open
Santos in het midden heeft bijna oogjes open, de andere Ollie had als eerste de oogjes open Very Happy

Kittens Tijger! 26-01-10 2a5f580

Miracle zoo cute Very Happy

Kittens Tijger! 26-01-10 2iji7tx

Santos was het niet mee eens dat ik een foto ging maken Razz

Kittens Tijger! 26-01-10 2iikhuc

Ollie cuuutteeee Very Happy

Kittens Tijger! 26-01-10 Kbrmgm
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_minipostedza feb 06, 2010 7:52 am

Die foto van Miracle is echt lief. Wink En die met Tijger + de kittens ook... ^^ Cool dat ze hun oogjes nu open hebben. Hopelijk worden ze snel actiever (en nieuwsgieriger), dan zijn kittens echt ontzettend leuk... x]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





Kittens Tijger! 26-01-10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kittens Tijger! 26-01-10   Kittens Tijger! 26-01-10 Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kittens Tijger! 26-01-10
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe tijger
» nieuwe tijger
» Tijger&Cheetah
» Tijger van de Maand
» Algemene info over de Tijger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Off-Game :: Fotoboek-
Ga naar: