World Of Tigers
Algemene Verhaallijn Welkom
World Of Tigers
Algemene Verhaallijn Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Algemene Verhaallijn

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Algemene Verhaallijn Empty
BerichtOnderwerp: Algemene Verhaallijn   Algemene Verhaallijn Icon_miniposteddi jan 26, 2010 8:23 am

In het 'Seizoen, Temperaturen & Bijzonderheden' hoekje, wat nu een andere naam krijgt, is iets nieuws toegevoegd: Algemene verhaallijn.

Wat kan ik hier vinden?
Hier vind je een verhaallijn wat op dit moment speelt.

Wat is het verschil tussen dit verhaallijn en de verhaallijnen die ik kan vinden als ik op het plaatje van het seizoen klik?
Als je op het plaatje van het seizoen klikt, krijg je ook verhaallijnen. Deze hebben te maken met het klimaat. Er is een storm op komst, het gaat regenen, het zonnetje schijnt, en temperaturen. Deze verhaallijn heeft dus betrekking over het weer boven de gebieden.
De nieuw toegevoegde verhaallijn heeft betrekking over andere dingen. Af en toe worden er verhaallijnen geopend. Deze zullen gaan over bijvoorbeeld toeristen die het gebied bezoeken.

De verhaallijnen worden zo nu en dan gewijzigd, dus kijk af en toe om op de hoogte gehouden te worden!

MvG,

Het WoT-Team

Algemene Verhaallijn AlgemeenVerhaallijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
 
Algemene Verhaallijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene regels
» Algemene info over de Tijger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Informatie :: Updates-
Ga naar: