World Of Tigers
Anastasia Welkom
World Of Tigers
Anastasia Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Anastasia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Anastasia Empty
BerichtOnderwerp: Anastasia   Anastasia Icon_minipostedma feb 01, 2010 4:56 am

Vind me maar kinderachtig, maar ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan de film Anastasia. x] (Zo kinderachtig is die film btw nou ook weer niet.)

Spoiler:

(Dat was de eerste de beste beschrijving die ik tegen kwam, en eigenlijk ook 'n behoorlijk slechte, maar ach.)

't Gaat er dus om dat Rasputin 'n vloek heeft uigesproken over de Romanovs op de dag dat de Romanovs 300 jaar regeren over Rusland. Binnen 14 dagen zullen zij sterven. De revolutie breekt uit, en Rasputin helpt de revolutionairen 'n handje, waardoor de Romanovs worden vermoord. Anastasia en haar grootmoeder (Nicholaas' II moeder) weten te ontsnappen dankzij de dan ook nog jonge Dimitri, die in het Winterpaleis als keukenknecht werkt.
Uiteindelijk verliezen Anastasia en haar grootmoeder elkaar. Anastasia weet na 10 jaar niet meer wie zij is, en begint een zoektocht naar haar verleden en identiteit. Ze ontmoet Dimitri weer, maar zij herkennen elkaar niet meer na zo veel jaar. Samen met Vladimir en Anastasia's hond Pooka reizen ze naar Parijs, op zoek naar Anastasia's grootmoeder.

Zoiets. (: Het verhaal dat de Romanovs zo bruut zijn uitgemoord (ik weet dat veel burgers honger hebben moeten leiden, maar de tsaren familie hoefde dan toch niet meteen dood?), heeft mij diep geraakt. Vandaar dat ik deze film, Anastasia, zo mooi vind.
(Van Anastasia en haar broertje en troonopvolger Aleksej zijn nooit de resten van hun lichaam gevonden. Er is nooit geweten of zij het hebben overleefd of niet.)

Kennen jullie deze film? Wat vinden jullie ervan...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Kyara

Kyara


Vrouw Aantal berichten : 48
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 jaar oud.
Partner: Nope...
Tijgersoort: Bengaalse tijger

Anastasia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastasia   Anastasia Icon_minipostedma feb 01, 2010 5:55 am

Ik ken de film zelf niet. Ik heb hem namelijk nog nooit gezien of ook maar iets van gehoord, tot nu dan x'). Maar je brengt het erg leuk! Zelfs zo leuk dat ik hem wil zien. Is de film echt kinderachtig? Jij vind van niet, maar wat vinden andere mensjes die hem gezien hebben? *kijkt onderzoekend rond*
Maar wat ik wil vragen: Hoe oud is die film eigenlijk? Of weet je dat niet xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Anastasia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastasia   Anastasia Icon_miniposteddi feb 02, 2010 1:15 am

't Is misschien wat kinderachtig omdat 't 'n tekenfilm is, maar toch vind ik 't helemaal niet gek als er volwassenen zijn die de film mooi vinden (mijn moeder bijvoorbeeld xD). Wink
De film is van 20th Century Fox. Het was hun eerste animatiefilm. Hij is gemaakt in 1997. (:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Anastasia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastasia   Anastasia Icon_miniposteddi feb 02, 2010 1:17 am

Ik heb de film nooit gezien. Maar wel van gehoord Razz

Wie weet ga ik em nog wel es een keer kijken Razz
Ik kijk best graag tekenfilms Embarassed Niet alles hoor.... en niet altijd, maar soms wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Anastasia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anastasia   Anastasia Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anastasia
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Off-Game :: Films-
Ga naar: