World Of Tigers
Ben ik verloren? Welkom
World Of Tigers
Ben ik verloren? Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ben ik verloren?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cupcake

Cupcake


Vrouw Aantal berichten : 3
Registration date : 01-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 1 maand en 2 weekjes jong.
Partner: /
Tijgersoort: Siberische tijger.

Ben ik verloren? Empty
BerichtOnderwerp: Ben ik verloren?   Ben ik verloren? Icon_miniposteddi feb 02, 2010 7:25 am

Een koude wind waaide in bijna heel het Noorden en alles was ondergesneeuwd. Tussen wat struiken in lag een kleine jonge welp. De welp was net geboren en haar moeder had haar wreed aan haar lot achter gelaten. De welp droeg de naam Cupcake en had amper verzorging van haar ouders gehad voordat ze haar verlieten. Alleen de nodigste moedermelk, maar Cupcake was onderkoeld aan het raken en in haar vacht zaten nog kleine stukje baarmoedervlies. Haar ouders hadden haar niet eens goed schoon gelikt...
De wind voelde te koud aan voor Cupcake. Rillingen gingen over haar kleine lijfje bij elke ademhaling. Haar hart klopte zacht en haar pluizige vachtje was helemaal vies. Één dag hadden Cupcake haar ouders voor haar gezorgt. Cupcake kon nog niet zoveel, maar had toch de nodige aandacht, verzorging, liefde en moedermelk nodig. Als er niet snel een vrouwelijke tijger met moedermelk aankwam, dan was Cupcake ten dode opgeschreven. Dan zou ze na een dag leven sterven, zonder ooit liefde of warmte gevoeld te hebben. Zonder de wereld gezien te hebben...
Cupcake hapte naar zuurstof terwijl ze haar kleine pootjes in het rond bewoog. Haar oogjes waren nog dicht en ze was bijna onderkoeld. Ze lag trouwens nog steeds op de plek waar ze geboren was (tussen de bosjes en sneeuw). Een luid gepiep ontsnapte uit haar bek bij bijna elke beweging die Cupcake maakte. Ze was te moe en hongerig om heel de tijd luid te kunnen piepen...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben ik verloren?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Noorden (Siberië) :: Taiga-
Ga naar: