World Of Tigers
Jagen met Kira. Welkom
World Of Tigers
Jagen met Kira. Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jagen met Kira.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_miniposteddo feb 18, 2010 8:43 am

Ryder kwam in het regenwoud aangerend, hij keek achterom, geen Kira te bekennen. ''Waar ben je?'' Vroeg hij wanhopig, was hij te snel gegaan en had ze hem niet kunnen volgen? Ryder wist het niet, hij bleef staan ''Schart?'' Riep hij - geen antwoord - Waar ben je nou? Dacht hij. Opeens hoorde hij wat in de bosjes. ''Lief?!?'' Vroeg hij.

(inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_miniposteddo feb 18, 2010 9:13 am

Kira kwam ook het regenwoud aangerend net zoals Ryder. Ze had zichzelf verstopt in de bosjes, omdat ze hem eens wou laten schrikken. En ze sprong uit de bosjes in de richting van Ryder. "Hier" beantwoordde ze op zijn vraag terwijl ze tevoorschijn was gesprongen. "Toch niet geschrokken?" vroeg ze in Ryder's richting, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_miniposteddo feb 18, 2010 10:43 am

Oggy hoorde alles wat ze zijden en zei even niets.hij wou weten of ze hem nog wel herkende dus bleef hij in de bosjes zitten en zei met een grappige stem:"kennen jullie me nog"?en wachte op een antwoord.Hij keek naar de prachtige planten van het regenwoud die rond hem groeide en wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_miniposteddo feb 18, 2010 11:39 am

Kira keek in de richting van de bosjes. "Oggy" zei ze. "Ja natuurlijk" beantwoordde ze op zijn vraag. En ze richtte haar op Ryder. "Ken je Oggy ook nog zoals ik?" vroeg ze in Ryder's zijn richting, en wachtte af op zijn antwoord. En ze richtte haar op Oggy. "Waar zijn Daffy en Julija?" vroeg ze in Oggy's zijn richting, en wachtte nu ook maar zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_miniposteddo feb 18, 2010 12:06 pm

"Ik ben hier..." mompelde ze. "Alleen zit ik een klein beetje heel veel vast aan een plant." Ze trok oppervlakkig aan de pland die haar poot klemt. "Help me astublief een beetje. Ze geraaktte echt niet meer los. Ze wachtte op andwoord van haar vrienden. "Waar Julija is weet ik niet echt , ik dacht dat ze bij Oggy was."Ze bleef een paar minuten wachten op Ryder en de rest. Ondertussen probeerde ze dat vreselijke plantje van haar poot af te schudden.

{sorry dat ik stoor Very Happy }
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_minipostedvr feb 19, 2010 2:28 am

"Wacht ik zal je helpen" en hij beet hij plantje los."Waar Julija is vraag je"?"Ze is gaan plassen denk ik".Ze zei :"dat ze even weg moest,maar ze komt terug hoor"!"En hoe ist hier met jullie"?3Wat zijn jullie aan het doen3?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_minipostedza feb 20, 2010 5:28 am

Ryder rolde met zijn ogen, konden ze dan niet heel even alleen zijn? Hij deed alsof hij ze niet had opgemerkt. ''Zullen we wat eten gaan vangen?'' Vroeg Ryder aan Kira, ''O, hoi Daffy en hoi Oggy.'' Zei Ryder droog, hij gaf Kira een grote lik ''Ik hou van je schat.'' Kwam erachteraan, en hij gaf haar nog een lik. ''Ik hou echt zielsveel van je.'' Ryder kon maar niet ophouden met zeggen dat hij van haar hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_minipostedza feb 20, 2010 5:47 am

Kira keek in de richting van Oggy en Daffy, maar Julija was niet aanwezig. Ze richtte haar nu op Ryder. "Jij bent al om op te eten. Waarom jagen?" zei ze in de richting van Ryder, en wachtte af op een antwoord. Maar ze was hem aan het plagen. "Ja! Ik rammel van de honger" beantwoordde ze achteraf toch maar op zijn vraag. Ze keek hem aan in zijn ogen. "Weet ik, weet ik. Ik hou ook echt zielsveel van jou" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_minipostedzo feb 21, 2010 5:17 am

Ze keek naar Ryder. Ze wist al wat hij bedoelde. Maar hij deed het op een rare manier. Hij kon het toch ook gewoon zeggen dat ze alleen wilde zijn met Kira. "Ik snap het al." Zei ze tegen Ryder. Eigenlijk wou ze voor te plagen toch blijven maar dat was denk Daffy niet zo een onhgelofelijk goed idee. Ze keek met een geiriteerde blik naar Ryder. "Je kon het ook normaal vragen maar ik zal gaan ... Doei Kira." Zei ze . Ze gaf kira een knuffel en ging weg. "Nog succes gewenst!"Riep ze van een afstandje.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_minipostedzo feb 21, 2010 8:34 am

"Oke sorry Ryder ik moet door ik heb nog een afspraakje met Julija daag Kira" en gaf haar ook een knuffel en vertrekte achter de bosjes.Hij keek nog een keer achterom naar Kira en Ryder en zei :"ik zie jullie nog wel eens een keer"en zei toen voor de alerlatste keer :"daag" en vertrok toen echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_minipostedzo feb 21, 2010 9:42 am

Kira keek in de richting van Daffy en Oggy. Ze kreeg van beiden ook nog een knuffel. "Dag Daffy. Dag Oggy. Veel plezier met jullie afspraakje met Julija" zie ze in de richting van Daffy en Oggy, en richtte haar weer terug op Ryder. Hij was stilgevallen. "Waarom ben je nou zo stil?" vroeg ze in de richting van Ryder, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_minipostedwo feb 24, 2010 8:02 am

''Gewoon eventjes stilte.'' Zei Ryder rustig, en gaf Kira weer een lik, hij keek rond, bijna nergens beesten te bekennen dus waar zouden ze op moeten jagen? Ryder rook ergens in de verte zebra's. ''Nergens eten te vinden echt dramatisch, maar ik ruik een zebra, niet ver hier vandaan, zullen we erop afgaan?'' Vroeg Ryder aan Kira. Zonder op antwoord te wachten liep hij in de richting waar hij de geur rook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_miniposteddo feb 25, 2010 8:53 pm

Kira keek in de richting van Ryder. "Een zebra?" vroeg ze in de richting van Ryder. Alleen was hij trouwens al onderweg in de richting van waar hij de geur rook van een zebra, zonder op een antwoord te wachten. Ze stond nog steeds op hetzelfde plek, af wachtend op Ryder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jagen met Kira. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jagen met Kira.   Jagen met Kira. Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen met Kira.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De welpjes leren jagen
» Sita leren jagen
» Jagen
» Jagen
» Orange leren jagen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Westen (Indonesië) :: Swarna Dwipa Regenwoud-
Ga naar: