World Of Tigers
Oggy? Daffy? Welkom
World Of Tigers
Oggy? Daffy? Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Oggy? Daffy?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 6:34 am

Julija was aanwezig nu in het zuiden van India, ergens bij de Manipur bossen. Ze had afgesproken met Oggy maar ook met Daffy om elkaar nog wat beter te leren kennen. Ze wachtte en wachtte maar op Oggy en Daffy hun aankomst in het zuiden van India, ergens bij de Manipur Bossen.

(Alleen Julija, Oggy en Daffy)


Laatst aangepast door Julija op za feb 20, 2010 9:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 9:04 am

Oggy zat ergens achter een struig waar bessen aan zaten hij wist dat ze niet giftig waren en dat ze een beetje zuurig smakte ,maar toch at hij er één.Hij wou Julija laten schriken zo wist ze teminste al dat Oggy een beetje een plaaggeest was.Dus sprong hij uit de bosjes en riep :"boe"!Sorry liet ik je schrikken?En wachten op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 9:13 am

Julija keek in de richting van Oggy. Ze was geschrokken, omdat hij uit de bosjes was gesprongen. "Ja" beantwoordde ze op Oggy's zijn vraag, maar Daffy was afwezig. "Waar is Daffy?" vroeg ze in de richting van Oggy, en wachtte zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 9:51 am

Daffy was ergens in het hartje van de minipur bossen op zoek naar haar broertje en julija. Ze dacht aan die twee. Ze vond dat ze geweldig bij elkaar staan aan de buitekant en ze had een groot vermoede dat de binnekand even goed bij elkaar past als aan de buitekant. Ze waren presies een puzzel. Ze hooren gewoon bij elkaar? Ze zag in de verte een antilope. "Mmm... dat is lang geleden dat ik nog antilopenvlees heb gegeten. Ze greep haar kans en sloop dichtbij de grond dichter en dichter. Ze sprong op het hulpeloze beestje af en gromde zo hard ze kon. Ze nam haar beet en daffy greep naar de keel van de antilope . Voor de antilope het wist was het dood. Ze nam er een groot hap van. Daffy rook even later de 2 bekende geuren die ze zocht. "Eindelijk. Presies op tijd" dacht ze in zich zelf. " Ik ben hier!" andwoorde ze op de vraag van Julija. "Wat gaan we doen.'" Ze haalde snel even de antilope om op te eten. Ze had echt veel honger. Ze lachtte even terwijl er een druppeltje bloed van haar wang lekt. "Iemand een stukje?" Vroeg ze opgewekt
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 10:04 am

Julija keek van Oggy in de richting van Daffy. "Misschien een soort van een kennismaking spel?" vroeg ze in Daffy's richting, maar ook in Oggy's richting, en wachtte af op antwoorden van Oggy en Daffy. "Nee dank je wel, misschien Oggy?" zei ze in Daffy's richting, en keek in de richting van Oggy.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 10:11 am

Oggy keek in de richting van Daffy en zei :"ja ik wil wel ik ben uitgehongert" en groop de kans om een groot stuk te nemen.Hij keek weer in de richting van Julija en zij met een mond vol antilopenvlees :"wat is een kennismakingsspel"."Oei het is onbeleefd om met je mont vol te eten" zei hij hardop en slikte het vlees door .SLIK!En herhaalde zijn vraag :"wat is een kennismakingsspel"zei hij en wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 10:21 am

Julija kreeg nu de vraag van Oggy 'Wat is een kennismaking spel?' "Een kennismaking spel is gewoon maar een spel om kennis te maken" beantwoordde ze op Oggy's vraag, en ze keek in de richting van Daffy. "Door elkaar vragen te stellen" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 10:36 am

"Mag ik met de eerste vraag beginnen? Julija, wat eet je het aller liefst?"Ze keek nieuwsschierig naar Julija. Ze vond dat een redelijk belangrijke vraag wand dan kan ze eens eten vangen waar ze wel wat van eten. Ze lachtte in zich zelf en keek om zich heen. Ze wachtte op het andwoord van Julija.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza feb 20, 2010 10:51 am

Julija keek in de richting van Daffy. Daffy had het kennismakings spel al gestart. "Wat eet ik het liefst?" vroeg ze in Daffy's richting. Maar ze wachtte niet af op haar antwoord. Ze was erover aan het nadenken. "Van alles" beantwoordde ze op Daffy's vraag. Ze was eigenlijk wel een moeilijke eter, altijd al geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedzo feb 21, 2010 2:34 am

oke nu ga ik een vraag stellen hij dagt even na en vroeg toen aan Julija :"hou je van muziek"? Dat wou Oggy namelijk heel graag weten want dan kan hij het lievelings lietje spelen later voor Julija!"En welk liedje en welk liedje vind je dan het leukst"?Vroeg hij er dan nog bij.En wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedzo feb 21, 2010 9:54 am

Julija keek in de richting van Oggy. "Ja, ik hou van muziek. En jullie?" beantwoordde ze op Oggy's zijn vraag. "Welk liedje?" vroeg ze in de richting van Oggy, en wachtte zijn antwoord af. Ze had zoveel lievelingsliedjes teveel ook om allemaal op te sommen. "En jullie?" vroeg ze in de richting van Oggy en Daffy, en wachtte af op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedma feb 22, 2010 6:50 am

"Ik hou wel van muziek en net als u vind ik alle lietjes leuk buite opera da is het stomste dat ik ooit gehoord heb"."En jij Daffy hou jij van muziek en welk?"Ik ken je al heel mijn leven en toch weet ik niet wat voor muziek jij leuk vind ,want dat soort vraag heb ik je nog nooit gevraagt en ik heb je ook nog nooit muziek horen luisteren".en wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_minipostedza maa 20, 2010 11:06 pm

Julija keek in de richting van Oggy, en in de richting van Daffy. "Je hebt gelijk, over opera zei ze, en wachtte een antwoord af van Daffy, op Oggy's vraag.

(Inspiratieloos)

@Oggy en Daffy: komen jullie terug op WoT voor Julija?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oggy? Daffy? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oggy? Daffy?   Oggy? Daffy? Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oggy? Daffy?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Daffy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Zuiden (India) :: Manipur Bossen-
Ga naar: