Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 7:59 am
Ollie schrok ervan. "Ooh eentje heeft et niet overleefd. Maar gelukkig hebben we er nog 2"zei Ollie. "Je hebt et goed gedaan Yinthe"zei Ollie en hij gaf Yinthe een lik en gaf ook beide welpjes ene lik. "Wat moeten we met die andere doen?"vroeg hij en keek er naar
Yinthe Moderator
Aantal berichten : 1728 Leeftijd : 29 Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden) Registration date : 27-11-07
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 8:01 am
"Ik ga er eerst voor zorgen dat deze twee mannekes 't overleven, en laten we háár daarná begraven." zei Yinthe. Ze keek eventjes triest naar het hopeloze lichaampje, maar ging daarna dicht tegen Siberia en Cheetah aanliggen.
Ollie
Aantal berichten : 476 Registration date : 12-01-08
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 8:04 am
"Ja.." zei Yinthe. Ze hoopte natuurlijk 't beste, maar ze zagen er naar háár idee niet zo best uit. "Misschien moeten we wachten met namen geven... Je weet maar nooit... Stel dát... En we hebben 'n te hechte band enzo..." zei Yinthe voorzichtig.
Ollie
Aantal berichten : 476 Registration date : 12-01-08
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 8:12 am
"Ja dat zie ik. Maar ik voel dat het goed komt, ik weet het zeker"zei Ollie voorzichtig en hij gaf Yinthe een lik. "Je hebt het goed gedaan"zei hij en ging naast haar liggen
Siberia
Aantal berichten : 69 Registration date : 20-11-08
Tijger Profiel Leeftijd: 1 Jaar Partner: Geen Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 8:13 am
Siberia probeerde te drinken. Hij kon het wel vinden, maar hij nam geen slok. Hij had geen trek...
Yinthe Moderator
Aantal berichten : 1728 Leeftijd : 29 Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden) Registration date : 27-11-07
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 8:16 am
Ollie zag dat Cheetah goed gedronken had, maar zag ook dat Siberia niet wou drinken, hij gaf de kleine welp een lik. "Alsjeblieft kleine, ga nou drinken, ik wil je niet kwijt"zei hij en bleef het kleintje likken
Yinthe Moderator
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 8:19 am
"Geloof je me als ik je zeg dat ze het wel halen?"vroeg Ollie en hij gaf Yinthe een lik
Siberia
Aantal berichten : 69 Registration date : 20-11-08
Tijger Profiel Leeftijd: 1 Jaar Partner: Geen Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 8:20 am
Siberia nam een likje. Hij had geen trek, maar nam nog wat likjes. Daarna ging hij uitgeput liggen en keek lusteloos voor zich uit (hij kan niet kijken, maar ja xD).
Yinthe Moderator
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do nov 20, 2008 8:26 am
Ollie maakte zich zorgen om de kleine en legde hem bij de buik van Yinthe neer. "Toe nou, ga nou drinken"zei hij en likte de kleine Siberia. "Waarom wil hij nou niet?"vroeg Ollie aan Yinthe