Onderwerp: Re: Toskaaa's nieuwe kleine grot di dec 30, 2008 7:02 am
Jjjaa ,, al aleen Boniini vond het niet zozo leeuk
Yoni
Aantal berichten : 224 Registration date : 12-01-08
Tijger Profiel Leeftijd: 1.5 jaar Partner: nope Tijgersoort:
Onderwerp: Re: Toskaaa's nieuwe kleine grot di dec 30, 2008 7:03 am
"Oh arme Toskaaa, nou ik ben dus een dochter van Sangha, ik heb geen welpjes zelf nog en ook geen partner, maar ik zou het wel leuk vinden om een welpje te hebben. Ik wil wel jou moeder zijn"zei Yoni vriendelijk
Toska
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 28 Woonplaats : Overal :d Registration date : 01-10-08
Onderwerp: Re: Toskaaa's nieuwe kleine grot di dec 30, 2008 7:16 am
en Toskaaa gaf Yoni een hele grote lik over der gezicht...
Toskaaa giechelde ,
Yoni
Aantal berichten : 224 Registration date : 12-01-08
Tijger Profiel Leeftijd: 1.5 jaar Partner: nope Tijgersoort:
Onderwerp: Re: Toskaaa's nieuwe kleine grot vr jan 02, 2009 7:10 am
Yoni kwam samen met Toskaaa en Sheila de grot binnen. "Het is niet zo heel groot, maar ja het is in ieder geval onderdak"zei Yoni en ze legde Toskaaa op de grond
Toska
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 28 Woonplaats : Overal :d Registration date : 01-10-08
Onderwerp: Re: Toskaaa's nieuwe kleine grot za jan 03, 2009 12:04 am
Toen kwam Sifke aan, ze was gevangen door de mensen en als ''plezier''dier gebruikt. Om haar hals zat een strakke ketting waarvan er nog een eindje aanzat, wat meesleepte. Zo te zien had ze zichzelf losgetrokken met haar laatste restje kracht, van de grote stad was ze helemaal hierheen gelopen en 1 metertje voor de grot zakte ze door haar 2 maandjes oude beentjes en viel ze bewusteloos op de grond, haar nek was helemaal verschroeid van de roestige ketting...
Toska
Onderwerp: Re: Toskaaa's nieuwe kleine grot za jan 03, 2009 12:16 am
*KREUN*
Sifke fluisterd zacht: ik op een stomme plek waren en mama weg gepakt toen ging de ketting broken en toen was ik weg lopen mag ik wonen ook hier? plies ketting weg moeten van mij af het pijn doen in me nek
Toska
Onderwerp: Re: Toskaaa's nieuwe kleine grot za jan 03, 2009 12:25 am
Sifke is niet meer bij haar bewustzijn en ziet een megalicht voor zich opdoemen en kan opeens weer rennen, in het licht ziet ze haar moeder, langzaam begint ze aan een tocht naar het licht
Toska