World Of Tigers
Little white one. Welkom
World Of Tigers
Little white one. Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Little white one.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Noa

Noa


Vrouw Aantal berichten : 19
Leeftijd : 29
Registration date : 27-01-09

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 maanden
Partner: I'm too young for real love.
Tijgersoort: Siberian white tiger

Little white one. Empty
BerichtOnderwerp: Little white one.   Little white one. Icon_miniposteddo jan 29, 2009 4:08 am

Mijn kleine witte lichaampje bewoog zich voort tussen de enorme ombekende planten. Ik kende het niet en dit was zeker niet mijn huis. Mijn meerkleurige oogjes keken op naar tropische vogels en grote planten. Tussen deze woudreuzen leek ik wel een heel klein wit miertje en deze gedachte joeg me angst aan. Mijn kleine voetjes stapte snel over de warme vochtige aarde. Het was hier zo heet en vochtig, ik was er nog niet aan gewend en het was nu dus ook heel onaangenaam. Plots dook er een wortel voor me op en door mijn haast struikelde ik erover. Ik voelde hoe mijn hoofdje de grond raakte en er een pijnscheut door schoot. Snel richtte ik me weer op en stapte verder niet wetend of ik nog wel iemand tegen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little white one.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Westen (Indonesië) :: Swarna Dwipa Regenwoud-
Ga naar: