World Of Tigers
Weer terug. Welkom
World Of Tigers
Weer terug. Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Weer terug.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sita

Sita


Vrouw Aantal berichten : 342
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nederland XD
Registration date : 13-10-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Tijgersoort:

Weer terug. Empty
BerichtOnderwerp: Weer terug.   Weer terug. Icon_minipostedma jan 25, 2010 6:13 am

De zon scheen en de lucht was best wel vochtig en de bomen en de planten waren nog vochtig. Alsof er in de nacht hier had geregend. De grond was ook wel een beetje modderig. En iets sprong over een omgevallen boomstam heen. Het was Sita! Een tijger, die hier heel vroeger was. Sita rende blij door het bos, ook sprong ze af en toe over wat omgevallen boomstammen. Maar even moment stopte ze met rennen en keek wat rond om haar heen, terwijl ze gewoon door liep. Ze wist nog goed, toen ze nog een welp was en toen ze hier kwam en Sangha voor haar zorgde en haar had geadopteerd en ook wist ze nog dat ze altijd hier met Yoni en Ollie speelde, en ook wist ze Yinthe en Anchal nog, waarmee ze ook altijd mee omging. Een glimlach versierde haar snuit toen ze aan hun dacht. Sita was benieuwd hoe het met hun gaat en ook viel haar op, dat hier best wel veel is veranderd. Met trage passen liep Sita wat door. Maar dan hoorde ze in de verte geritsel en meteen bleef ze dan staan en keek naar die richting. ''Mam? Ollie? Yoni? Yinthe? Anchal? Zijn jullie dat?'' Vroeg Sita zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animewolves.onlinemmorpg.net
Zara

Zara


Vrouw Aantal berichten : 22
Leeftijd : 27
Registration date : 23-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 6 maanden
Partner: Mijn rechter-achter poot :P
Tijgersoort: Bengaalse tijger

Weer terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer terug.   Weer terug. Icon_minipostedma jan 25, 2010 6:44 am

Zara sprong tevoorschijn, en stapte op de tijgerin af. "Nee, maar ik ken Yinhe wel." Zei Zara, en glimlachte naar de tijgerin. "Ik heet Zara. Ik ben nog niet zo lang hier." Legde ze uit, en glimlachte aarzelend. "Ik heb Yinthe ontmoet, en Kazukan. Kazukan is ook nieuw hier." Vertelde ze verder en glimlachte weer. "Hoe heet jij?" Vroeg Zara en ging zitten. Ze kende bijna niemand hier. Ze dacht even aan die dag met Yinthe en Kazukan, dat ze hadden gespeeld. Het was een mooie dag geweest. Zo'n beetje de mooiste dag van Zara's leven. Haar leven tot nu. Zara was nog jong, maar deze dag zou ze nooit vergeten. Zara had geen ouders meer, waar ze met meegekomen zou kunnen zijn. Nee, ze was hier alleen. Haar ouders, broertjes en zussen waren allemaal dood gegaan, door een vreemde ziekte. Zara was alleen geweest vanaf toen. Ze had als een nomade rondgetrokken, en was hier gekomen. En ze vond het geweldig! Zara keek Sita aan. Ze had nog geen antwoord gekregen. Misschien wilde Sita haar niets zeggen, simpelweg omdat ze haar niet kende. Of misschien was Yinthe een vijandin van Sita? Zara wist het niet, maar ze zou het hoe dan ook te weten komen.


(amai, zo'n lange post gemaakt, kheb erop mijn best gedaan xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer terug.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Weer terug...
» Terug...
» Terug
» Terug!
» Terug.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Zuiden (India) :: Manipur Bossen-
Ga naar: