World Of Tigers
The lionking Welkom
World Of Tigers
The lionking Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The lionking

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Zumo

Zumo


Man Aantal berichten : 11
Registration date : 24-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 7 maanden
Partner: -
Tijgersoort: Royal white bengal tiger.

The lionking Empty
BerichtOnderwerp: The lionking   The lionking Icon_minipostedza jan 30, 2010 3:50 am

Naam: The lionking
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: De leeuwenkoning (1 en 2 )
Omschrijving: Site gemaakt door mijn zus. Je speelt een character van The lionking met verhaallijnen uit de film, of zelfverzonnen verhaallijnen van spelers.
Link: klik
Eventuele banner/afbeelding:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maya

Maya


Vrouw Aantal berichten : 16
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Valt eraan te zien hoeveel hij mijn poten wast,...
Tijgersoort: Sumatraanse tijger

The lionking Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lionking   The lionking Icon_minipostedza jan 30, 2010 4:04 am

Leuke site, misschien dat je de banner wat kleiner maakt dan is het ook wat mooi. En ook leuk als je er een portal op zet. Dat lokt vaak ook vele spelers! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

The lionking Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lionking   The lionking Icon_minipostedzo jan 31, 2010 4:37 am

Beste Maya, die site heeft 'n Portal. Wink
Ziet er leuk uit. De lay-out is niet ontzettend speciaal, maar wel zeker mooier dan 'n standaard lay-out. Verder vind ik 't jammer dat er in tekstjes Engels en Nederlands gemengd wordt. De plaatjes in de index zijn leuk, misschien ietsjes te groot (qua hoogte). 't Logo vind ik niet heel erg mooi; het is gewoon wallpaper of plaatje waar Lion King logo op is geplakt. Ik vind 'm ook veel te groot; vind 't altijd mooier dat als je iets post/aanpast, je meteen op 'bericht bekijken' of whatever wat daar staat, kan klikken. Dit kan niet omdat het logo zo groot is.
Zoals Maya wel zei misschien nog leuk 'n bijpassende banner te maken, omdat dit eigenlijk niet echt 'n banner is...

Hopelijk weet je zus veel leden te werven en de site actief te houden, want 'n actieve site is altijd erg leuk. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Zumo

Zumo


Man Aantal berichten : 11
Registration date : 24-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 7 maanden
Partner: -
Tijgersoort: Royal white bengal tiger.

The lionking Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lionking   The lionking Icon_minipostedzo jan 31, 2010 4:51 am

Mijn zus is bezig met het ontwerpen van een logo en een banner. Maar omdat ze niet wou dat de site logo-loos was had ze er maar wat opgeplakt. Wink

Binnenkort gaat ze de hele layout van de site, zodat het er wat mooier uitkomt. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

The lionking Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lionking   The lionking Icon_minipostedzo jan 31, 2010 5:37 am

Ik weet niet of je zus 't leuk vind, maar ik verveelde me, dus heb wat logootjes gemaakt... (: Weet niet precies wat voor 'n lettertype ze wil, dus heb 'm ook opgeslagen zonder tekst. Wink Ze zegt 't maar. Razz

Spoiler:

Hopelijk heeft ze er iets aan. ^^
Verdorie, ik zie nu dat er om die letters nog wit zit... Nou je, ik heb in ieder geval nog 'n basisversie.

Spoiler:

Ik heb alleen 't witte transparant gemaakt, zodat je die tekst zo krijgt, alleen blijft er wat wit zitten... T______T

EDIT:
Ik heb nu ook 'n logo gemaakt zonder transparante achtergrond. Wink Hier steken de letters niet buiten 't plaatje uit, waardoor je niet van die stomme witte blokjes krijgt. Razz

Spoiler:

En de basis van het tweede logo. (:

Spoiler:

Hopelijk heeft je zus hier wat aan!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Zumo

Zumo


Man Aantal berichten : 11
Registration date : 24-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 7 maanden
Partner: -
Tijgersoort: Royal white bengal tiger.

The lionking Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lionking   The lionking Icon_minipostedzo jan 31, 2010 5:54 am

Mijn zus is aan het woord:
Oh! Bedankt! Ze zijn echt heel mooi !
*Duwt Kevin aan en zegt ; 'Dat lijkt al heel wat meer dan ik maak he! Dat van haar is mooi en dat van mij zo snel snel gemaakt'*

Ik weer:
Haha, bedankt. Ze is echt heel blij met de plaatjes. Ze is niet echt een van de beste bewerkers met photoshop , dus had ze maar wat plaajes bijeen geplakt. xD
Bedankt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

The lionking Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lionking   The lionking Icon_minipostedzo jan 31, 2010 5:56 am

Ik ben eerlijk gezegd ook niet heel erg goed in bewerken, hoor... Embarassed Ik heb dit eerlijk gezegd snel in elkaar gezet (met PhotoFiltre). xD Ik kan eigenlijk ook wel beter... Ik zag dat die laatste 3 plaatjes met tekst (zonder transparante achtergrond) wat wazig zijn... Of ligt 't aan mij? xD Moet ik kijken of ik daar nog wat aan kan doen...? (:
(Als je zus nog meer plaatjes nodig heeft, geeft ze maar 'n gil. Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





The lionking Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lionking   The lionking Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The lionking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Off-Game :: Games en Sites :: RPGtjes-
Ga naar: