World Of Tigers
Nieuw leven? Welkom
World Of Tigers
Nieuw leven? Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuw leven?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Legend

Legend


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 13-11-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 6
Partner: -
Tijgersoort:

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 12:51 am

Rustig lag Legend op een omgevallen boomstam, onder een boom die veel schaduw gaf. Een paar meter naast hem liep een smal beekje waar je even uit zou kunnen drinken in deze hitte, Vandaag was het heel heet, vandaar ook dat Legend hier heen was gegaan, dit zou zijn verblijfs plaats worden voor de rest van zijn leven, hier zou hij jagen, overleven, kleintjes krijgen, opa worden, doodgaan. Rustig stapte legend van de omgevallen boomstam af en liep naar een boom toe, daar kraste hij zijn nagels aan, Een oorverdovend geluid kwam er uit de boom. Toen liet Legend los en strekte zich uit, hij liep naar het riviertje toe en dronk wat. Je kon gekraak in de bosjes horen, maar dat deed hem niet zo veel, hij was een sterke tijger. Rustig dronk hij verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 12:53 am

Sangha kwam aangelopen en zag Legend. Ze herkende hem nog wel van eerder, maar ze wist niet zeker of hij het was. "Hallo Legend ben jij dat??"vroeg ze onzeker en ze bekeek de tijger goed, maar bleef wel een beetje op een afstand omdat ze er dus niet zeker van was dat hij het was en was bang dat hij misschien iets zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Legend

Legend


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 13-11-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 6
Partner: -
Tijgersoort:

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 1:00 am

Hij herkende een stem, Natuurlijk herkende hij die stem, dat was de stem van Sangha. ,,Hooi Sangha''Zei hij. Tegenwoordig moest je in dit gebied wel opassen, want je wist niet wie je vrienden waren, en wie je vijhanden waren. Rustig liep hij op Sangha af en gaf haar een lik, toen rook hij haar geur, Ze was dus van die ene kater af. Rustig keek hij Sangha toen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 1:02 am

"Lange tijd niet gezien Legend, waar ben je geweest en hoe gaat het?? Trouwens wel leuk dat je er weer bent"zei Sangha en ze bekeek hem van top tot teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Legend

Legend


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 13-11-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 6
Partner: -
Tijgersoort:

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 1:21 am

,,Nee zeker een tijd niet nee, Ik was in een ander gebied, veel gevochten daar''Zei hij en keek Sangha aan. ,,Ik vind het zeker leuk dat ik er weer ben''Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 1:27 am

"Ooh bah vechten is nix. Heb je geen pijn aan die wonden? Sommige zien er diep uit"zei Sangha en ze ging zitten en begon zich te wassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Legend

Legend


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 13-11-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 6
Partner: -
Tijgersoort:

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 5:18 am

,,Tja, soms doet het pijn''Zei hij, hij wou niet te veel praten over zijn oude gebied. ,,Hoe is het met jou eigelijk''Vroeg hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 5:20 am

"Ooh oke, ja gaat best hoor, alleen is het hier wat stil de laatste tijd, erg jammer. Zie nog wel anderen hoor, maar niet heel veel. En ook mn welpen zie ik nog wel geregeld alleen niet allemaal ennum 1 daarvan heeft zelf ook alweer welpjes, dus gaat wel allemaal snel, maar verder gaat het prima"zei Sangha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Legend

Legend


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 13-11-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 6
Partner: -
Tijgersoort:

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 5:27 am

Legend vond Sangha best wel leuk. Hij ging naast Sangha staan en gaf haar vele likjes totdat ze omviel. Toen ging legend bovenop haar staan en gaf een liefde volle lik over haar snuit. ,,Lieve Lieve Sangha, Wil je mijn Partner worden''Zei hij rustig, en lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 5:30 am

Sangha wist niet wat haar overkwam en was heel verbaasd. "Oh euh weet ik niet, misschien, ja weet het niet"zei Sangha onzeker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Legend

Legend


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 13-11-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 6
Partner: -
Tijgersoort:

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 5:35 am

Legend schok omdat Sangha zo verbaast reageerde. ,,Of heb je al iemand, of zie je het niet zitten een nieuwe partner''Verbaasd zette Legend een paar passen naar achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedza okt 31, 2009 5:39 am

"Oh nee hoor ik heb niemand hoor, ik ben denk ik wel toe aan een nieuwe partner hoor, maar wil je misschien nog een beetje beter leren kennen, ik ken je niet zo heel goed, je bent wel heel lief hoor daar niet van, maar weet het nog niet, maar ik wil graag meer met je omgaan en je beter leren kennen en wie weet slaat er dan wel een vonk over"zei Sangha en ze liep naar hem toe en gaf hem een vriendelijke lik over zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Legend

Legend


Man Aantal berichten : 44
Registration date : 13-11-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 6
Partner: -
Tijgersoort:

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedzo nov 01, 2009 7:44 am

Rustig keek Legend op uit zijn blauwe ogen. Zijn blauwe ogen, waren bijzonder voor een tijger, omdat de meeste tijger's gewoon bruine ogen hadden. Rustig ging hij zitten. Hij had best wel honger. ,,Zullen we gaan jagen?''Vroeg hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sangha
Admin
Admin
Sangha


Vrouw Aantal berichten : 2355
Registration date : 24-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: ............
Tijgersoort: Bengaalse Tijger

Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_minipostedzo nov 01, 2009 7:49 am

"Ja is een goed idee, ik heb best wel veel trek"zei Sangha "Waar wil je gaan jagen?"vroeg ze
Terug naar boven Ga naar beneden
https://worldoftigers.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Nieuw leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw leven?   Nieuw leven? Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw leven?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een nieuw leven
» Leven?
» Boerderij leven
» Nieuw
» Nieuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Oosten (China) :: Schaduwplekken-
Ga naar: