World Of Tigers
Yinthe = Julie Welkom
World Of Tigers
Yinthe = Julie Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Yinthe = Julie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yinthe
Moderator
Moderator
Yinthe


Vrouw Aantal berichten : 1728
Leeftijd : 29
Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden)
Registration date : 27-11-07

Tijger Profiel
Leeftijd: 3 Jaar
Partner: Ollie ♥
Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger

Yinthe = Julie Empty
BerichtOnderwerp: Yinthe = Julie   Yinthe = Julie Icon_miniposteddi jan 19, 2010 9:09 pm

Lol. Tot mijn grote verbazing, heb ik hier nooit 'n topic gemaakt. xD

Laat ik dan toch nog maar iets over mij vertellen... ^^

Ik ben dus Julie. Ik ben een meisje, en op 26 februari dit jaar word ik 15. (: Op WolfStory ben ik vooral bekend als Rammstein.
Sinds mijn 6e zijn mijn ouders gescheiden. Ze wonen gelukkig dicht bij elkaar (alhoewel we met m'n moeder nog wel ergens verder weg hebben gewoond, maar we zijn nu weer terug in het oude huis).
Mijn hobby's zijn paardrijden (ik heb dus ongeveer 5 jaar gedaan, maar heb tot mijn grote spijt moeten stoppen, omdat ik 't te druk had/heb ): ), paarden zelf ook, wolven, héél veel wolven, xD tekenen (met of zonder tablet, maakt niets uit Razz), lezen (vooral wolven- en fantasieboeken), computeren (vooral Rpgen), gitaar spelen (heb elektrisch gitaar les gehad, maar ben om dezelfde reden als met paardrijden gestopt), muziek luisteren... En nog wel meer. xD
Ik luister graag naar Metal, maar Rock, Punk etc. vind ik ook wel leuk. ^^ Ik luister het meeste en liefste naar: Metallica, Rammstein, Nightwish, GreenDay, Within Temptation, Judas Priest, Ozzy Osbourne, Black Sabbath, Oasis, Paramore, Electric Light Orgestra (ELO) xD, Evanescence, Slipknot, Children of Bodem, en nog wel veel meer. Razz
Ik heb dus op electrisch gitraales gezeten. Ik heb een Fender Squier Strat, deze. Hij is dus ook zwart met zo'n witte plaat erop. Ik heb 1 jaar op gitaarles gezeten. Ik zou het liefste weer willen gaan spelen, en ik zou ook wel weer heel graag op paardrijles willen gaan...

Bijna m'n hele leven zijn paarden m'n lievelingsdieren geweest. Ongeveer 2 jaar geleden zijn dat wolven geworden. x] Ik wil later iets doen met wolven. (A)
Ik heb 3 huisdieren: Aragorn (Stapper), een Europese korthaar kater van bijna 6 jaar, en Apache & Myra, twee husky-kleurige ratten zusjes van bijna 1 jaar.
Ik zou heel graag 'n husky (hond Razz) willen, omdat ze zoveel weg hebben van wolven. Helaas zal dat niet lukken, omdat m'n vader en stiefvader niet van honden houden. M'n moeder vind honden wel leuk, maar zou 'n Sint Bernardhond nemen. Als ze er eentje zou nemen, ben ik 't huis uit. x]
Ow ja, m'n lievelingskleur is btw zwart. xD Ik woon in 'n dorpje naast Leiden, Zuid-Holland, Nederland.

Als iemand nog vragen heeft, wat dan ook, stel ze gerust in 'n reactie of via Pb, en ik zal ze zo goed mogelijk beantwoorden. Wink

xx Julie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.deviantart.com
 
Yinthe = Julie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Julie's tablet creaties
» Yinthe
» Yinthe's hol
» Gefeliciteerd Yinthe!!
» Kiara & Yinthe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Algemeen :: Real Life-
Ga naar: