Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot za dec 27, 2008 9:33 am
Ollie werd wakker en rekte zich uit en zag de 2 kleine tijgertjes, hij had nog niet in de gaten dat een er van (Yupya) zijn zusje was. "Hallo kleintjes"zei hij vriendelijk
Toska
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 28 Woonplaats : Overal :d Registration date : 01-10-08
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot za dec 27, 2008 9:45 am
Ollie zag nu dat 1 van de tijgertjes zijn zusje was, "Yupya! Ik ben het Ollie je grote broer"zei Ollie blij. "Wie heb je meegenomen?"vroeg hij en liep naar Yupya toe en gaf haar een likje
Yupya
Aantal berichten : 34 Registration date : 21-11-08
Tijger Profiel Leeftijd: 1 maandje Partner: beetje jong Tijgersoort:
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot za dec 27, 2008 9:46 am
"Ollie, Ollie bollie"zei Yupya blij en ze gaf Ollie een paar likjes. "Dat is Toskaaa die heeft mamma gevonde"zei Yupya en ze keek naar Toskaaa
"Ollie niet eng zijn hoor, Ollie is mij broer"zei Yupya tegen Toskaaa
Toska
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 28 Woonplaats : Overal :d Registration date : 01-10-08
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot za dec 27, 2008 9:49 am
"Hee Toskaaa, niet bang zijn ik doe je nix, Yupya is mn zusje en als jij een zusje bent van Yupya ben je ook mijn zusje"zei Ollie vriendelijk en hij ging liggen
Yupya
Aantal berichten : 34 Registration date : 21-11-08
Tijger Profiel Leeftijd: 1 maandje Partner: beetje jong Tijgersoort:
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot za dec 27, 2008 9:49 am
Yupya sprong speels bovenop Ollie en beet hem speels in zijn oren.
Toska
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot za dec 27, 2008 9:59 am
"Ja natuurlijk wil ik dat, ik vind kleine broertjes en zusjes lief, ookal heb ik zelf ook nog 2 welpjes, toch hou ik ook nog van kleine zusjes"zei Ollie en gaf Toskaaa voorzichtig een likje
Toska
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do jan 01, 2009 5:55 am
Yinthe kwam de grot binnenlopen en keek naar al het bezoek. "Wat 'n gezellige boel hier!" zei ze lachend en liep naar Ollie toe. Ze gaf hem een lik en keek naar Cheetah (die hier ook ergens zou moeten zijn xD) en zocht toen naar Siberia. Toen ze hem niet zag, zuchtte ze en ging zitten.
Phao
Aantal berichten : 47 Registration date : 04-08-08
Tijger Profiel Leeftijd: 3 jaar Partner: -geen- Tijgersoort:
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do jan 01, 2009 6:54 am
------------- Phao kwam buitenadem met Siberia en Toskaaa de grot binnen rennen. Hij liet zich meteen op de grond ploffen en zuchtte diep.
Siberia
Aantal berichten : 69 Registration date : 20-11-08
Tijger Profiel Leeftijd: 1 Jaar Partner: Geen Tijgersoort: Witte Bengaalse tijger
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do jan 01, 2009 6:54 am
Siberia volgde Phao. "Oompje..." fluisterde hij zachtjes en liet zich naast hem neervallen. Hij ging in dezelfde houding als Phao liggen en keek even naar Toskaaa.
Ollie
Aantal berichten : 476 Registration date : 12-01-08
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do jan 01, 2009 6:55 am
Ollie kwam ook de grot binnen. "Bedankt Phao dat je geholpen hebt"zei hij en gaf Toskaaa een lik en keek toen naar de gewonde Siberia. "Hij is gewond"zei Ollie en gaf Siberia voorzichtig een paar likjes
Yinthe Moderator
Aantal berichten : 1728 Leeftijd : 29 Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden) Registration date : 27-11-07
Onderwerp: Re: Ollies & Yinthe's grot do jan 01, 2009 7:01 am
Yinthe kwam de grot binnenlopen. Ze keek even naar de tijgers. "Dank je Phao..." zei ze en gaf haar broertje een lik. Daarna keek ze naar Siberia. "O nee..." zei ze zachtjes.