Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes ma nov 24, 2008 9:59 am
''Leuk, nog meer broers en zussen'' zei Sita lachent en begon aan de welpen te snuffelen (). ''Haai ik ben Sita'' zei Sita lachent en dan keek ze weer naar Sangha. ''Ja inderdaad'' zei Sita en gaf haar een lik terug.
(Jetje, wat gaat het tijd snel zeg )
Sangha Admin
Aantal berichten : 2355 Registration date : 24-11-07
Tijger Profiel Leeftijd: 4 jaar Partner: ............ Tijgersoort: Bengaalse Tijger
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes ma nov 24, 2008 10:01 am
"Ja idd, nog meer broertjes en zusjes"zei Sangha en ze keek tevreden naar Sita en de welpjes
Sita
Aantal berichten : 342 Leeftijd : 30 Woonplaats : Nederland XD Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di nov 25, 2008 5:02 am
Bono kwam de grot inlopen en gaf Sangha en de welpjes een lik. Hij bracht even later een hert nabinnen toe en begon te eten. Hij gaf Sangha ook een deel.
Sangha Admin
Tijger Profiel Leeftijd: 4 jaar Partner: ............ Tijgersoort: Bengaalse Tijger
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di nov 25, 2008 5:06 am
Ook Sangha begon van het hert te eten. "Dank je wel Bono, daar had ik net trek in"zei Sangha en ze gaf hem een lik
Bono
Aantal berichten : 873 Leeftijd : 29 Woonplaats : Overal en Nergens Registration date : 01-12-07
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di nov 25, 2008 5:46 am
''Ligt eraan wat'' zei Sita en hoorde haar maag knorren.
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di nov 25, 2008 5:57 am
"Je mag gerust ook van het hert eten hoor. Maar euh ik wou je even vragen of je op de welpjes wil passen. Ik wil ff kijken hoe et met Ollie gaat keb hem al een tijdje niet gezien"zei Sangha
Sita
Aantal berichten : 342 Leeftijd : 30 Woonplaats : Nederland XD Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di nov 25, 2008 6:25 am
''Mam, ik heb eigenlijk wel honger maar ik heb er geen zin in, gek he?'' vroeg Sita en hoeste eve nnaar de grond en dan keek ze naar de welpen. ''Ik wil graag op me nieuwe zussjes en broertjes passen'' zei Sita en glimlachte.
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di nov 25, 2008 6:28 am
"Ach dat heb ik ook wel es kan gebeuren. Oke is goed fijn dat je even wil oppassen, ik blijf niet lang weg. Doei"zei Sangha en ze liep de grot uit
Sita
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes wo nov 26, 2008 9:41 am
''Ik voel me niet lekker'' zei Sita zacht en liep naar de richting van Sangha en viel ineens flauw.
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes wo nov 26, 2008 9:42 am
"Oooh arme Sita"zei Sangha en ze legde Sita bij de welpjes neer en legde wat warme dierenhuiden over haar heen en gaf haar likjes in de hoop dat ze weer wakker werd.
Sita
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes wo nov 26, 2008 9:46 am
2 Uren later kwam Sita bij en deed haar ogen langzaam weer open en even gingen ze ineens dicht maar die gingen dan weer open. Het wazig in haar ogen was wat minder geworden. ''Mammie?'' vroeg Sita zacht.
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes wo nov 26, 2008 9:47 am
"Ja ik ben hier lieve Sita"zei Sangha geruststellend en gaf haar een lik
Sita
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes wo nov 26, 2008 9:56 am
''Ja, doe maar'' zei Sita zacht en knikte.
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes wo nov 26, 2008 9:59 am
"Oké, ik ben zo terug even wat water halen"zei Sangha en ze liep de grot uit om wat water te halen. Even later kwam ze alweer terug en mengde de kruiden met het water en gaf het aan Sita. "Hier drink maar op, dat zal je goed doen"zei Sangha en ze zette de kruidendrank voor Sita neer.