Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di dec 02, 2008 3:31 am
Yinthe gaf Sangha ook een vriendschappelijk likje. Daarna ging ze naast Ollie en de welpjes zitten. "Storen we? We wilden namelijk iets vragen..." zei Yinthe en keek de grot rond.
Sangha Admin
Aantal berichten : 2355 Registration date : 24-11-07
Tijger Profiel Leeftijd: 4 jaar Partner: ............ Tijgersoort: Bengaalse Tijger
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di dec 02, 2008 4:48 am
"Nee hoor jullie storen niet hoor. Wat willen jullie vragen?"vroeg Sangha
Yinthe Moderator
Aantal berichten : 1728 Leeftijd : 29 Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden) Registration date : 27-11-07
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di dec 02, 2008 4:52 am
"Nou, we willen eerst iets vertellen." zei Yinthe en ze keek naar Ollie. "Ik was bij de watervallen, en daar was ik gevallen.. Toen ik drachtig was. Toen kwamen de welpjes té vroeg. Één is bij de geboorte dood gegaan... We hebben haar Yara genoemd. En daarnaast kregen we Cheetah en Siberia. Zij waren eerst óók érg ziek, maar nu zijn ze weer gezond. Maar Cheetah.. Heeft dus zijn pootje gebroken. Weet jíj wat we ermee moeten doen?"
Sangha Admin
Tijger Profiel Leeftijd: 4 jaar Partner: ............ Tijgersoort: Bengaalse Tijger
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di dec 02, 2008 4:54 am
Sangha schrok er een beetje van. "Ooh wat erg, maar gelukkig heb je het wel overleefd en die 2 ook. Gecondoleerd nog dan"zei Sangha en ze dacht na over wat ze konden doen met het pootje van Cheetah.
Ollie
Aantal berichten : 476 Registration date : 12-01-08
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di dec 02, 2008 4:55 am
"Ja dank je wel mam, wij zijn er ook heel erg van gschrokken, maar ja gelukkig hebben we er nog 2"zei Ollie en hij keek naar Yinthe en de welpjes
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes di dec 02, 2008 4:57 am
"Cheetah moet in ieder geval rust houden. Zorg ervoor dat hij zijn pootje niet belast, het is moeilijk met zo'n kleintje die heel erg levendig is, maar het is toch het beste, laat m eens kijken"zei Sangha en ze keek naar het pootje van Cheetah. "Misschien is het wat om het te spalken"zei ze even later.
Yinthe Moderator
Aantal berichten : 1728 Leeftijd : 29 Woonplaats : Oegstgeest (naast Leiden) Registration date : 27-11-07
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes do dec 04, 2008 8:30 am
"Alle twee!" zei Yinthe lachend. "Na ja, eerst 't spalken." zei ze en keek naar Cheetah.
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes do dec 04, 2008 9:06 am
"Euh misschien moet je een stevige tak zoeken, zo recht mogelijk en ik heb nog wel wat stevige touwen die binden we er dan omheen met de tak"zei Sangha en ze keek ook naar Cheetah
Yinthe Moderator
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes za dec 06, 2008 2:40 am
"Mam, komt het wel goed met het pootje van Cheetah?"vroeg Ollie een beetje bezorgd.
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes za dec 06, 2008 2:40 am
"Ja natuurlijk komt het goed met het pootje van Cheetah, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken hoor Ollie, het komt echt goed"zei Sangha en gaf hem een lik
Yinthe Moderator
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes za dec 13, 2008 1:58 am
.......
Yinthe kwam de grot binnen rennen. Ze legde de takken neer. "Zo, ik heb goede takken gevonden. Alleen snap ik niet hoe je dat pootje wou gaan spalken, Sangha." zei Yinthe ongerust.
Sangha Admin
Onderwerp: Re: Grot van Sangha & de welpjes za dec 13, 2008 2:00 am
"Ja euh, dat kan ik ook niet. Je zou hem bij de mensen moeten neerleggen en dan hopen dat ze aardig en vriendelijk zijn en dat ze hem terug leggen"zei Sangha en ze gaf Yinthe en Ollie een lik
Yinthe Moderator