World Of Tigers
Iemand?!? Welkom
World Of Tigers
Iemand?!? Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Iemand?!?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedvr feb 12, 2010 6:43 am

Ryder liep rustig naar de watervallen, het was koud, maar zijn vacht hield hem lekker warm, hij kwam bij de waterval, de stroming was erg hard, en het water erg koud, dus hij zou er niet in gaan. Hij dronk, hij had al een paar uur niet gegeten en had best honger, hij keek eens rond, het was winter dus veel prooidieren waren er niet te vinden, hij zou het dus moeten doen met wat hij kon vinden. Plots hoorde hij iets, zijn oren gingen omhoog en hij keek naar de kant waar het geluid vandaan kwam ''Wie is daar?'' Zei hij rustig, hij was niet bang om aangevallen te worden door een andere tijger. Hij ging zitten en bleef kijken naar de plek waar hij het geluid gehoord had, nog steeds niks te bekennen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedvr feb 12, 2010 6:49 am

Kira was stiekem toch maar in een achtervolging van Ryder ergens in het westen van Indonesië bij de Git Git Watervallen. "Kira" beantwoordde ze op Ryder's zijn vraag, en ze keek in zijn richting. "En jij bent?" vroeg ze in Ryder's zijn richting, en wachtte af op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedvr feb 12, 2010 6:52 am

''Ryder.'' Zei Ryder droog, hij keek naar de poes tegenover hem, ze was mooi. Hij liep naar haar toe ''Je ziet er nogal hongerig uit, wil je iets te eten?'' Vroeg hij haar, ze zag er echt hongerig uit, alsof ze al in weken niet gegeten had. In de verte waren zebra's te zien, die had hij slechts een keer gegeten, hij zou zo wel op ze gaan jagen, eerst deze poes beter leren kennen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedzo feb 14, 2010 9:00 am

Daffy schuilde zich in de bosjes . Ze zag een Kater aan de waterval en als ze goed keek zag ze een poes. Ze ging naar de kater en zei " Hoy , en voor wie het wil weten , ik heet Daffy. " Ze kijkt naar de kater "Zeg , eum...Kia kom maar naar ons hoor." Zei ze op een droge manier. Ze keek eens goed naar de kater . Hij was totaal haar type van buiten... maar hoe zit dat van binnen? Ze deed maar alsof het haar niet kon schelen. Maar ze zag hem wel zitten. Ze dronk wat van het water. Ze keek naar het water dat op de rotsen kletserde . Dat was zo mooi. Ze droomde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedma feb 15, 2010 5:59 am

Plot zag Ryder een poes die hij even oud als hij schatte, misschien iets jonger of ouder, maar zeker niet ouder dan 5 jaar of jonger dan 3 jaar, Kira schatte hij wel rond de 3 jaar. De poes die zich als Daffy voorstelde was net als hij een witte tijger, best knap maar ja, het ging natuurlijk altijd om de binnenkant. ''Ik ben Ryder, en hoe weet je haar naam?'' Zei Ryder op een doordringende toon, had ze hen staan afluisteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedma feb 15, 2010 8:15 am

Ze lachtte naar Ryder. "Ik had jullie gehoord. Ik zat een dutje te doen en hoorde jullie praten."Ze zuchte en ging zitten ongeveer 3 meter van Ryder zitten. Ze wist van zichzelf dat ze niet kon liegen daarom deed ze dat ook nooit. Ze keek naar Kira . "Is het je vriendinnetje?" Ze was redelijk nieuwsschierig. Ze wist trouwens toch niets ander te vagen en vond dat deze plek spesiaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedma feb 15, 2010 8:20 am

Ryder grinnikte ''Ik kom haar net tegen.'' Zei hij rustig ''Hoezo?'' Vroeg Ryder nieuwsgierig, hij voelde zich best vereerd met twee poezen om hem heen, hij zat nu tussen de twee poezen in, allebei waren ze amper 3 meter bij hem vandaan, Ryder grinnikte zacht hij kende ze allebei nog niet, en toch was er 1 volgens hem al verliefd op zijn uiterlijk. Ryder bleef stil, en keek van de ene naar de andere poes, ze waren allebei knap...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedma feb 15, 2010 8:36 am

Ze keek naar ryder. "Gewoon , ik wou dat weten." Ze ging wat dichter bij de poes en de kater zitten en keek hen aan. "Jullie zouden een leuk stelletje zijn , denk ik." Ze grinikte zachtjes en keek ze nog eens aan. Ze vond de kater grappig. Hij stelde zulke droge vragen. Ze hoorde iets ritselen tussen de bosen. Een bekende geur kwam in haar neusgaten. "Broertje van me!" Riep ze uit. "Das lang geleden!"Ze stond op zonder in de richting te kijken waar het geritsel vandaan kwam. Ze draaide zich om .
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedma feb 15, 2010 8:58 am

Oggy kwam uit de bosjes gesprongen en zei : "zusje van me ,goh dat is lang gelede"! "IKwas aan het jagen om eten voor ons te zoeken en ik kom terug met een hert naar ons schuilplekje om het te brengen ,mar je was weg en ik moest dan dus wel die hert helemaal aleen opeten hè! Ouw ik voel de buikpijn noch ouw! Hey wie is die kater en die poes? Ik ken ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedma feb 15, 2010 9:06 am

"Natuurlijk ken je ze niet! Ik ken ze ook pas hoor." Ze draaide met haar ogen en ging terug op een steen zitten. De steen was vlakbij de waterval en ze keek naar de waterval. "Deze plek is echt wonderlijk. Ik hou van deze plek. Oggy , weet je nog dat we hier speelde toen we klein waren?"Ze lachtte en keek naar de helder blauwe lucht. "We zaten altijd achter een vlinder aan." Ze ging in het water staan. En deed haar ogen dicht. Wat een heerlijk gevoel was dat!
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedma feb 15, 2010 9:30 am

Oggy zei lachend :"o ja mooie tijden mooie tijden"."Een iets minder mooiere tijt is dat toen we terug gingen naar onze schuilplek toen waren onze ouders verdwenen we bleeven maar wachten en wachten maar ze kwamen niet terug 1 jaar later waaren we al wat gegroeit en waren ze nog altijt niet terug en haden we besloten om te vertreken naar ons eigen schuilplekje te gaan en om daar verder op te groeien"."We hebben onze ouders nooit meer terug gezien".
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_minipostedma feb 15, 2010 9:41 am

Kira was eventjes stilgevallen, intussen waren er al twee andere tijgers Daffy en Oggy. Ze keek in de richting van Ryder, Daffy en Oggy terwijl ze ook maar wat dichterbij. "Ja! Ik ben hongerig" beantwoordde ze op Ryder's zijn vraag. "Ik ben Kira" zei ze in Oggy's richting. Hij was trouwens de broer van Daffy. "Ryder en ik? Een leuk stelletje? vroeg ze in Daffy's richting, en wachtte haar antwoord af. Ze was net zoals Daffy ook verliefd op Ryder's zijn uiterlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 12:46 am

Ryder grinnikte ''Vind je niet dan?'' Zei hij grinnikte hij, deze twee poezen vonden hem allebei leuk, maar hij wou zeker niet dat ze om hem zouden gaan vechten, Ryder vond moeilijk om te kiezen. qua uiterlijk kon hij echt niet kiezen, het was een gevecht om het innerlijk. ''Jullie gaan geen ruzie maken he?'' Zei Ryder gemeend ''Jullie zijn allebei verliefd, dat zie ik gewoon, maar nogmaals, ga alsjeblieft niet vechten.'' Herhaalde hij. Hij bleef zitten, aan de andere kater besteedde hij geen aandacht, het kon hem niet schelen wie het was, blijkbaar famillie van Daffy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 3:58 am

Kira was aan het blozen terwijl ze keek in Ryder's zijn richting. "Ruzie maken?" vroeg ze in Ryder's zijn richting, en wachtte af op zijn antwoord. Ze keek met haar ooghoeken in de richting van Daffy. "Waarom?" vroeg ze in Ryder's zijn richting. Tenslotte beslist Ryder tussen Daffy en Kira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 5:01 am

Ryder grinnikte zacht, hij zag dat Kira bloosde, en kon het niet laten terug te blozen. ''Om mij, ik merk het wel hoor, jullie zijn allebei verliefd...'' Zei Ryder blozend, hij wist niet wat hij nu moest doen. Natuurlijk zou hij uiteindelijk het eind resultaat bepalen, maar als het om uiterlijk ging, wist hij echt niet wie hij moest kiezen, het zou dus echt een strijd om innerlijk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 5:28 am

Oggy dacht in zichzelf :gaat hij ijndelijk nu kiezen!Ik hoop maar dat hij voor daffy gaat kiezen zo krijg ik die charmante Kira.Oggy zei grinikend :ik ga even weg ik moet iets doen hij keek met een stoere blik voor de laatste keer naar Kira en lachte.Toen vertrok hij de bosjes in het duurde niet lang of Oggy kwam terug met een zebra en zei :voila deel maar en hij begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 5:48 am

"Eum... ik ben niet zo snel verliefd!"Ze trok haar wenkbrouw op. Ze wist niet zo goed waar iedereen het over had. Ze keek naar alle tijgers. Eerst naar haar broertje dan naar Kira en dan naar Ryder. "Eum... ik ben vooropig alleen! En ik vecht niet al het om lievde gaat!" Zei ze overtuigd. Ze stond op de steen en bleef in evewicht staan. "Oké , ik zeg het je ik vind je knap maar verliefd? Ik ken je nog maar amper." Ze keek naar Oggy en nam een deel van de zebra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 6:00 am

''Dat snap ik, misschien moeten we elkaar beter leren kennen?'' Zei Ryder, Daffy had inderdaad een punt, en hij was ook niet van plan om hier en nu een partnerschap te beginnen.
Hij ging wat dichter bij Kira zitten, van het eten wat Oggy had gevangen nam hij niets, hij had vroeger geleerd dat hij geen eten aan mocht nemen van vreemden, en hij had ook niet zo'n trek. Hij likte wat aan zijn poot, hij wist niet wat hij moest zeggen en zweeg dan ook. Hij keek naar Kira 'Ze is écht mooi!' Dacht hij en bloosde een beetje ''En jou wil ik natuurlijk ook beter leren kennen!'' Zei hij vrolijk tegen Kira.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 6:04 am

Oggy ging naast daffy staan en zei heel stil zodan de andere het amper kunnen horen :alle Daffy dit is je kans om een partner te krijgen dat wou je toch en zo krijg ik Kira.Rawrrr!Zei hij hardop en keek naar Kira.En begon terug te eten.Hey Ryder en Kira eet toch gezelig mee!Ik kan dit echt niet alleen opeeten hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 6:13 am

Ryder aarzelde, hij wou het ook niet te erg laten zien dat hij hem niet mocht en zei dus maar; ''Sorry ik heb geen honger, bedankt.'' Hij keek naar Kira, die had hele erge honger en zou dus niet overslaan, Ryder liep naar Oggy en Daffy. Hij ging tussen Daffy en Kira inzitten en keek naar de watervallen, hij vond ze prachtig en begon wat te dagdromen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 6:19 am

"Ik weet het , Oggy maar ik weet het niet..." Zei ze verward. Ze zuchtte . "Waarom wil je eigenlijk Kira. Volgens mij ben je verliefd" Ze keek naar Kira. "Ze was een knape poes , dat moest ze toegeven. "Ja , waarom eten jullie niet mee?" Ze lachtte naar Ryder en nam nog een hap. Ze wist dat Ryder haar broertje niet mocht en keek hem aan met een blik van 'neem toch maar een hapje' . "Niets van aantrekken , broertje." Ze nam nog een hap en keek naar de waterval.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 6:35 am

Oggy keek bedroefd naar de grond en had opeens geen honger meer.hij wist dat Kira hem niet wou ,maar toch was hij stapel verliefd op haar en hij wist ook niet hoe dat hij het moest zeggen tegen Kira ze was tenslote wel de mooiste en de perfecte poes die hij tot nu toe wel gezien had.Hij ging naast Daffy haar zus zitten en keek weer naar de watervallen.Het waren echt inderdaad mooie watervallen maar niet even mooi als Kira.Kira is veel mooier.Hij vroeg in het oor van haar zus daffy :"mag ik je even spreken achter de bosjes?Ik moet je iets zeggen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 8:03 am

Ryder besloot Oggy gewoon te vriend te houden ''Ryder is de naam, en bedankt voor het aanbod maar ik heb echt geen honger.'' Zei Ryder gemeend, als hij zei nee bedoelde hij ook nee. ''Sorry dat ik zo stom tegen je deed.'' Zei hij rustig, hij kon natuurlijk nu nog niet bepalen wat hij van Oggy vond en hij kon hem maar beter te vriend houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 9:22 am

Ze wist zeker dat haar broer en Ryder dikke vrienden worden! Ze keek haar broer aan. Wou hij nog steeds dat ik met hem mee in de bosjes ging? Waarom eigenlijk? Ze besloot met hem mee te gaan wand ze wou het weten. Wat zou hij nu te zeggen hebben? Ze wandelde een eintje mee met haar broer en luisterde?
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposteddi feb 16, 2010 9:48 am

Oggy begon te vertellen :"ik denk dat ik een oogje heb op die mooie poes Kira zou ze een partner met mij willen worden ,ik heb zo een vermoede van ni ,want ze staat al deheletijt te kijken naar Ryder en die watervallen en zecht niets over mij en kijkt ook niet naar mij"!"Wat moet ik dooooeeeen heeeeeelp"!Kun jij me helpe zus ik wil haar als partner ze is perfekt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Iemand?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iemand?!?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een grom naar iemand.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Westen (Indonesië) :: Git Git Watervallen-
Ga naar: