World Of Tigers
Iemand?!? - Pagina 2 Welkom
World Of Tigers
Iemand?!? - Pagina 2 Welkom
World Of Tigers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalePortale  IndexIndex  LinksLinks  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Iemand?!?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddi feb 16, 2010 10:01 am

"Ik wist dat je hoopeloos verliefd was op Kira! Je moet jezelf blijven. Toon je goeie kanten!Ga gewoon eerst naast haar zitten en zeg heey. Das een goed begin!! Blijf zitten en zeg dat ze er goed uitziet of zo. Ze zal wel zien at je op der bent. Want als je op een meisje bent dan kan het meisje dat meestal zien in de jongen haar ogen!" Ze keek naar Oggy en zei "Kom , we gaan er naar toe. Op hoop van zegen." Ze grinikte terweil ze terug naar Ryder & Kira wandelde. "Komaan!" En gaf hem een stomp
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddi feb 16, 2010 10:13 am

Ryder snapte niet waarom Oggy en Daffy naar de bosjes gingen, maar het boeide hem ook niet zo, het gaf hem een moment alleen met Kira, en hij nam die kans meteen, hij liep naar haar toe en ging voor haar zitten. ''Je bent echt een mooie poes.'' Zei hij op gedempte toon, en keek blozend naar haar, maar Daffy was ook mooi, hij wist het gewoon echt niet, dit moment alleen met Kira benutte hij dan ook om wat over haar te weten te komen. ''Ben je hier al lang?'' Vroeg hij haar belangstellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedwo feb 17, 2010 6:12 am

Kira keek eventjes maar in de richting van Daffy en Oggy. En weer in de richting van Ryder. "Ik ben al ongeveer één jaar op WoT. En jij?" beantwoordde ze op de vraag van Ryder, en vroeg ook hetzelfde aan hem. "Wat is er met Oggy en Daffy?" vroeg ze in Ryder's zijn richting, en wachtte af op zijn antwoord. Omdat ze samen de bosjes in was gewandeld, maar nu waren ze al terug onderweg naar Ryder en Kira. "Ik wil je dolgraag leren kennen" zei ze in Ryder's zijn richting, en terwijl bloosde ze weer eens eventje
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedwo feb 17, 2010 8:11 am

Oggy had alles gehoord wat Kira zei en zag haar ook naar Ryder bloozen.Oggy's benen begonen te trilen en durfde niet te doen wat haar zus haar heefd aangeraden dus daarom ging hij niet naast Kira zitten maar naast Daffy.En begon weer te fluisteren :ik durf niet. Wat moet ik doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedwo feb 17, 2010 9:55 am

Daffy had ook alles gehoord wat Kira tegen Ryder zei . Ze gaf de moed nu ook een heel klein beetje op. Ze kende Ryder misschien niet zo goed , maar hij is wel aardig dus zou ze verliefd kunnen worden. Ze keek verbaasd naar Oggy. "Doe gewoon. Als je haar echt wil moet je snel zijn! Anders gaat Ryder ermee vandoor."Ze gaf hem een zetje en wachtte af . Hoe zou ze reageren? Zou ze eigenlijk wel zien dat oggy stapel op der is? Ze wou het dolgraag weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedwo feb 17, 2010 10:08 am

Oggy ging naast Kira zitten en zei :heey... Oggy bleef toen een minuutje stil en keek naar de watervallen toen zei hij weer :je ziet er mooi uit eeeuuum... zulen we even gaan wandelen... Ik keek naar de grond en zei hardop :Ik wil je iets zeggen ,iets dat denk ik met de natuur temaken heefd.Of heefd dat er niets mee te maken ,ja sorry ik ken daar niet veel van.Maar goed kom je mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedwo feb 17, 2010 10:26 am

Kira keek nog eventjes in de richting van Ryder. Ze richtte zich op Oggy, omdat hij tegen haar praatte. "Ook hey" zei ze. "En bedankt" zei ze op Oggy's zijn compliment. Ze kreeg nu toch een soort van een gevoel. 'Oggy is verliefd op mij. En ik heb eigenlijk al een oogje op Ryder' dacht ze. "Ik wil wel eventjes wandelen. Wat wil jij mij zeggen?" zei ze in Oggy's zijn richting, en keek intussen ook eventjes in de richting van Daffy en Ryder.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 4:13 am

"Kijk" zei Oggy met een klein beetje een vernederende stem."Ik hou van je al op het eerste gezigt hou ik van je.Maar zo te zien hou je van Ryder dus:heb je een zus?Want dan wil ik haar wel leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 4:20 am

Ryder hoorde wat Oggy allemaal zei en grinnikte, hij liet het gaan en keek wat voor zich uit, het was hier prachtig, en de poezen ook. Dacht hij, Ryder rekte zich eens goed uit en ging weer liggen, hij keek naar Daffy en daarna weer naar Kira, als Kira zo zou gaan wandelen zou hij ook even een praatje kunnen maken met Daffy, en haar toch iets beter leren kennen. Hij sloot heel even zijn ogen, beelden van vroeger kwamen voorbij, van zijn geboorte plaats, z'n familie, zijn taal. ''Lucha'' Mompelde hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 5:11 am

Kira keek in de richting van Oggy. "Ja sorry, ben verliefd op Ryder" zei ze in Oggy's richting. "Ik heb een soort van een zus. Ze heet trouwens Julija" beantwoordde ze op Oggy's zijn vraag. Julija was haar allerbeste vriendin, en beschouwde haar als zus. Ze dacht aan Ryder, is het wederzijds of niet? En ze keek weer eens eventjes in de richting van Daffy en Ryder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 5:24 am

Ryder bloosde naar Kira, hij wist het zeker, ze was verliefd op hem, en hij op haar het was liefde op het eerste gezicht. Hij bleef even stil en bloosde naar Kira ''Ik ben ook verliefd op jou!'' Zei hij vrolijk, het klonk wat kinderachtig, maar toch hij moest het zeggen, en hij kon geen andere woorden vinden dus zei hij het maar zo. Ryer liep in de richting van Kira en ging dicht naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 5:35 am

Dankzij haar allebeste vriendin Kira, is Julija nu ook aanwezig op WoT. Ze was op zoek naar Kira bij de Git Git Watervallen ergens in het westen van Indonesië. "Aangenaam Oggy, Daffy en Ryder. Ik ben Julija allerbeste vriendin van Kira, en we beschouwen elkaar als zussen" zei ze. De namen van Oggy, Daffy en Ryder wist ze al door Kira. Ze was blij voor Kira en Ryder, omdat het wederzijds was. "Gefeliciteerd" zei ze in de richting van Kira en Ryder, en ze keek in de richting van Daffy en Oggy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 5:56 am

''Dankje!'' Zei Ryder trots, hij keek eens naar Kira, het was officieel nu, en daar was hij blij om, hij gaf haar een lik en keek verliefd naar haar. ''Het was liefde op het eerste gezicht.'' Zei hij, en hij keek naar de Git Git Watervallen, het was echt mooi hier, 'een mooie plek om verliefd te worden' Dacht hij, en grinnikte, dat was het zeker, deze plek zou hij nooit vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 8:33 am

Oggy was blij voor Kira en Ryder ,maar nu hij nog.Hij zuchte even en ging toen naast julija zitten en zei heel dapper :hoi ik ben Oggy ,je ziet er goed uit.Ik vind het leuk voor je vriendin dat ze een partner heeft en natuurlijk ook voor Ryder.Ik ben nog vrij jij ook?Ik droom er al lang van om een partner te hebben ik heb al geprobeerd op je zus ,maar die was al stapel op Ryder.Dus heb je intressen in een stoere bink als mij? Alsjebliefd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 8:39 am

Kira was eventjes geschrokken van Ryder. Het was wederzijds tussen Ryder en Kira. Ze keek in de richting van Ryder, en daarna in de richting van Julija haar allerbeste vriendin. Ze beschouwde haar als zus. "Bedank" zei ze. En net zoals Ryder zou ze deze plek nooit vergeten. Ze was dolgelukkig nu met Ryder als haar partner. "Hou van je" zei ze in Ryder zijn richting, en gaf hem ook een lik. Ook zij keek verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 9:02 am

Julija keek eventjes maar in de richting van Ryder en Kira. "Graag gedaan" zei ze, en richtte haar nu op Oggy maar ook op Daffy. "Dankjewel" zei ze. "Ja, ik ben ook nog vrij net zoals jij" beantwoordde ze op Oggy's zijn vraag. "Wil je eerst wel wat beter leren kennen net zoals Daffy. Is ze trouwens jou zus?" beantwoordde ze op Oggy's zijn vraag, en vroeg daarna ook maar iets over Daffy. En Julija wachtte af op Oggy's zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 10:30 am

Oggy zei :"ja het is zowiso een goed idee als we elkaar eerst beter leren kenen en ja Daffy is mijn zus"."LEVEN RYDER EN KIRA HIP HIP HOERA HIP HIP HOERA"!!!!!"Dat jullie samen lang en gelukkig mogen leven" zei hij hardop."En hopelijk ook voor ons twee" dagt hij in zigzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 10:44 am

Daffy keek blij naar Ryder en Kira. Ze stonden goed bij elkaar. Toen ze naar Oggy en Julija keek , wist ze ook dat het meteen iets zal worden. Ze zuchtte eens diep en ging Ryder en Kira feliciteren. "Heey , gefeliciteert met je partnerschap!"Ze keek naar Kira. "Wij blijven vriendinnen, toch?" Zei ze zacht. Ze ging naast haar broer zitten. "Probeer je haar te versieren broertje?" vroeg ze terwijl ze lachtte. "Doe zo verder!" Ze ging aan een boom zitten dicht bij de waterval. Er was een moment vol lievde bij de Git-Git watervallen . En dat was echt prachtig om te zien. Ze vond het een zalig gevoel. Ze ging zitten en snoof de wind op. "Haleloja" zei ze zacht. Dat was zowat de eerst woordjes in haar kindertijd.Ze lachtte in zichzelf. " 't Is presies valentijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 59
Leeftijd : 36
Registration date : 13-09-08

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Ryder? You stole my heart!
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 11:28 am

Kira keek in de richting van Oggy en Daffy. "Dankjewel Oggy en Daffy" zei ze. En keek ook eventjes in de richting van Julija. "Ja natuurlijk, Daffy. Vriendinnen blijven we" beantwoordde ze op haar vraag. Daffy, maar natuurlijk ook Oggy zijn nu vrienden van Kira. En misschien ook van Ryder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 11:56 am

Julija keek in de richting van Daffy, omdat ze iets zei in Oggy's zijn richting. "En euhm, Daffy wil ik ook wel leren kennen" zei ze in de richting van Oggy, maar natuurlijk ook in de richting van Daffy. Ze was tenslotte toch de zus van Oggy. "Zullen we ergens anders naartoe gaan met ons 3'en om elkaar te leren kennen?" vroeg ze in de richting van Oggy en Daffy, en wachtte hun antwoord af. Ze nam intussen al maar afscheid van Ryder en Kira. "Dag Ryder, Dag Kira. Tot de volgende keer" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daffy

Daffy


Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: misschien... misschien ook niet...
Tijgersoort: witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposteddo feb 18, 2010 12:29 pm

Daffy keek Julija aan. "Waarom ga je niet met Oggy. Ik vind jullie wel want ik blijf nog even hier en volgens mij wil Oggy jou beter leren kennen." Ze gichelde een beetje. Ze bleef onder de boom liggen. Ze wist zeker dat Oggy het goed ging doen bij Julija. Ze waren net Romeo & Julia. Ze grinikte nog eens. Zij en haar droge humor. Ze ging liggen en keek voor de zoveelste keer naar de watervallen. Er verscheen een soort regenboog onderaan de waterval. De regeboog was nog mooier dan de waterval zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedvr feb 19, 2010 2:20 am

De regenboog was pragtig het paste bij dit moment van de dag.Precies een sprookje zei hij gichelend.Hij zei tegen Daffy :kom op nou Julija wil jou ook leren kennen zo heb je nog een vriendin bij.Denk je echt dat ik het goed zal doen met Julija?Ze is mooi dus daarom zullen er ook wel meer katers op haar af gaan.Hij wist niet goed wat hij moest zeggen.Maar hij bleef kijken naar de pragtige poes Julijadie in de prachtige zon glinsterde.Met het geluid van de watervallen erbij is het super gezelig.Het zou wel grapig zijn als de engelen nu opeens ook begonen te zingen ,maar dat gaat natuurlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julija

Julija


Vrouw Aantal berichten : 11
Leeftijd : 36
Registration date : 18-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Maybe?
Tijgersoort:

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedvr feb 19, 2010 4:12 am

Julija was toevallig aan het afluisteren. "Oggy heeft gelijk" zei ze in Daffy's haar richting. "Ja, Oggy" beantwoordde ze op zijn vraag, maar normaal was het bestemd voor Daffy. En ze keek ook nog eventjes in de richting van Ryder en Kira. Nu wachtte ze af op Oggy, maar ook op Daffy.
Terug naar boven Ga naar beneden
oggy

oggy


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 14-02-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4jaar
Partner: julija aleen moeten we elkaar nog een klein beetje beter leren kenen voor we partners worden
Tijgersoort: bengaalse tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedvr feb 19, 2010 7:33 am

"Oke we gaan kom je Daffy" zei Oggy en wachte op een antwoord "ik ben weg want ik wal die twee tortelduifjes ni zien kusse oke"?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryder

Ryder


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 28
Woonplaats : Somewere in the world :D
Registration date : 25-01-10

Tijger Profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Kira, i never let you go!
Tijgersoort: Witte tijger

Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_minipostedvr feb 19, 2010 7:43 am

Ryder grinnikte, ja, kussen zouden ze wel doen. ''Ach, als je het niet wil zien zou ik inderdaad maar snel weg zijn.'' Zei Ryder, hij keek naar Kira. ''Maar je mag ook blijven hoor.'' Voegde hij er nog aan toe, en hij keek naar de watervallen. ''De mooiste dag in mn leven.'' Zei hij zachtjes, en keek weer verliefd naar Kira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Iemand?!? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand?!?   Iemand?!? - Pagina 2 Icon_miniposted

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iemand?!?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een grom naar iemand.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
World Of Tigers :: Tijgers :: Westen (Indonesië) :: Git Git Watervallen-
Ga naar: